Hotel Mövenpick Egerkingen ****

Hotel Mövenpick Egerkingen
Mövenpick Egerkingen
8,3

31 reviews over Hotel Mövenpick Egerkingen in het Nederlands

Mooie stopover voor doorreis naar Italie

Erik, 18-8-2016

Voor onze vakantie naar Toscane hier gestopt. Mooi halverwege op de route.

Hotel zelf is prima. Ruime kamer en onze dochter kreeg een groot en comfortabel bijzet bed. Ontbijt is zeer divers en smaakte prima.

Eten en drinken in hotel is (door de wisselkoers) erg duur. Advies is dus om voor de grens nog even wat te eten in Duitsland

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima voor een nachtje op doorreis...

Dion, 3-8-2014

Een uur voor de Gotthardtunnel. Vlakbij de snelweg richting Gotthard. Met 5 minuten ben je weer onderweg. Vlakbijhet hotel in het dorp is een McDonalds verder is het dorp niks bijzonders.

Betaald parkeren is wat irritant aangezien het hotel boven aan een doodlopende straat ligt en er in de omgeving nergens anders geparkeerd kan worden...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Echt stop-over hotel.(zakelijke uitstraling)

suzanne_maria, 6-7-2014

Wij hebben hier geslapen op weg naar Italië. Zat in het arrangement dus prijs onbekend. Zag er duur uit. Erg onpersoonlijk. Hebben hier niet gegeten omdat wij het nogal duur vonden. Wel koffie en een biertje gedronken op het terras met mooi uitzicht( wel veel herrie van de snelweg). Ook die waren pittig duur. Het betaald parkeren vond ik nogal raar want je kan alleen daar parkeren en ze rekenen 7 euro per dag. Dus 14. Toen ik aangaf dat ik dat belachelijk vond kreeg ik wel 7 euro terug. De kamers zijn schoon. De wifi is gratis ondanks dat het anders in de kamer-regels staat.

In de omgeving is niets te doen maar het is wel lekker dicht bij de snelweg.

Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mövenpick Egerkingen bij:

Zeer mooi hotel met een geweldige ligging

Ramon, 27-7-2013

Hotel zakelijk bezocht, tarieven aan de hoge kant maar de ligging is prima als mooi uitzicht over bergen in Zwitserland
Gereisd zakelijk in januari 2012

Prima doorreishotel

Wiljan, 20-5-2013

Ook wij hebben in dit hotel geslapen op doorreis naar Italië. Je kan een zgn package-deal nemen voor ca. €170.- waarbij je een kamer met ontbijt hebt en "gratis" parkeren. Wij vonden dit een flinke prijs maar de kamer is prima, schoon en fijne bedden. Het ontbijt is top met zelfs show-cooking eieren bakken.
Gereisd met partner in mei 2013

Goed etappehotel

Peter, 7-10-2012

Movenpick Egerkingen is een prima hotel voor een stop, onderweg naar Italie. Ligt vlak bij de snelweg, iets boven het dorp. Bewaakte parkeerplaats (Zwfrs 5 pd). Prima, vriendelijke ontvangst. Kamers redelijk groot met lekkere grote bedden en mooie schone badkamerf. Kluisje en internet op de kamer. Eten is goed van kwaliteit, maar net als de drankjes etc. behoorlijk aan de prijs. Zeer uitgebreid warm en koud ontbijtbuffet.
Gereisd met partner in september 2012

Topklasse hotel

RAH, 13-8-2012

Hadden een z.g "package Deal" voor rond de Sfr 200,== een driepersoonskamer met ontbijt. Service is topklasse evenals het ontbijt!

Personeel in het restaurant zou wel iets vriendelijker mogen zijn. Verder een geweldig hotel op een schitterende lokatie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

goed stop-over hotel

wismans, 25-9-2011

goed hotel voor een nachtje...

eten van de kaart is veels te duur....30 euro voor een snitsel met een klein bakje friet en 5 snippertjes paprika is wel erg duur....

in de omgeving kun je nog een leuke wandeling maken.

let op: betaald parkeren..!!

Gereisd met partner in augustus 2011

Mooi etappehotel onderweg naar Italië

Benny, 5-9-2011

Reeds tweede maal bezocht op onze reis heen en terug naar Italië. 1 uurtje voor Gotthard-tunnel.

Mooi hotel om op adem te komen. Ruime kamers (2 aangrenzende kamers wegens 2VW + 3K) = 2 satelliet TV's (geen BVN), 2 badkamers, speelruimte voor de kinderen. Snelle check-in + ontvangst met fruitsap. Resto van zeer goede kwaliteit (a la carte = prijzig), zeer (kind)vriendelijke bediening. Heel uitgebreid ontbijt. Parking hotelgasten = 5 CHF per nacht. Tevredenheidsenquête via e-mail (in 't Nederlands) zeer snel opgevolgd met nodige actieplan en antwoorden (betaalparking).

Vaste stopplaats onderweg naar Italië.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

mooi hotel

h_mestrom, 16-8-2011

Wij hebben ieder jaar als we naar italie gaan op de heen en terugreis een overnachting in dit hotel.

Mooie goed verzorgde kamers, lekker ontbijt maar dure a la carte kaart.

Smaakt overigens wel heerlijk.

Onderaan in het dorpje ligt mc donalds daar kun je ook even wat eten.

Weer voor herhaling vatbaar voor onze reis naar Italie

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mövenpick Egerkingen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Egerkingen in Egerkingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Egerkingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mövenpick Egerkingen scoort een 8.26 uit 10 op basis van 31 reviews.