Hotel Rigiblick am See ****

7,9

7 reviews over Hotel Rigiblick am See in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

Tilburg on tour, 28-8-2009

Op doorreis naar Italie hebben wij ook van dit hotel gebruik gemaakt. Het ligt op nog geen kwartier rijden van de St.Gothardtunnel, dus ideaal qua ligging. Het hotel ligt aan een meer met mooi water. Verder is er in het plaatsje helemaal niets te doen, dus meer dan wat wandelen rond het meer zit er niet in. Het eten in het hotel is van zeer goede kwaliteit, maar dat mag ook wel voor dat prijskaartje. Bij aankomst was onze kamer nog niet gereed dus moesten we drie kwartier wachten. 's ochtends een goed ontbijtbuffet. De auto kan in de privé tuin van het hotel worden geparkeerd, welke echter niet helemaal is afgesloten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Prima hotel!

Wilma Tjalsma, 22-7-2009

Wij hebben hier met onze kinderen van 3 en 6 jaar overnacht onderweg naar Italië. Prima hotel, prachtige ligging, ruime kamer (wij hadden uitzicht op het meer) en lekker gegeten. Een aanrader voor een of een paar nachten. Het dorp zelf is ontzettend saai, dus zoek je meer vertier dan is Buochs geen aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

mooi hotel, maar niet voor kinderen!

Frank, 4-8-2008

We hebben het hotel gebruikt als overnachtingshotel op weg naar Italië. Ligt zeer gunstig t.o.v. snelwel en is prachtig gelegen bij meer. Kamers zien er goed uit.

Er is echter geen sprake van kinderfaciliteiten (zoals speeltuin of speelhoek). Overigens is langs het meer (vanuit hotel linksaf slaan) wel een leuk speeltuintje.

We hadden indruk dat personeel niet gesteld was op aanwezigheid van (kleine) kinderen (in ons geval 1 en 4 jaar). Bij ontbijt werden we ook in aparte "kamer" gezet, waarbij ook nog niet werd getolereerd dat we (koude) raam dicht wilden doen. Vriendelijkheid personeel kan dus naar onze mening zeker beter.

Laat onverlet dat voor overnachting hotel zeker aanrader is, maar wij er met kinderen (ondanks prachtige omgeving) niet langer dan één nacht zullen blijven.

Gereisd familie in juli 2008

Groen, 14-8-2007

1 Nachtje geweest op weg naar vakantie in Italië. Leuk, sfeervol hotel. Wij waren er met een kleine van 2 jaar oud, maar dan is het hotel net iets te chic. Goed eten en aardig personeel die heel veel kunnen vertellen over de omgeving en Luzern.

Direct aan het vierwoudstedenmeer, prachtig.

Ruime kamers met tv en receptie doet ook niet moeilijk over een extra bed.

Gereisd familie in juli 2007

Corrie en Fred, 10-12-2005

Wij zijn 1 nacht in dit hotel geweest.

Hebben er gedineerd en ontbeten.

Schitterende ligging aan het meer.

Wij hebben nog nooit zo'n grote kamer gehad, zaten aan de zijkant met uitzicht op de bergen achter en het meer voor.

Aardige mensen en bijzonder goed eten.

Een aan te raden stop onderweg naar Italie.

Gereisd anders in december 2005

Veen, 19-9-2005

één nacht hier doorgebracht en het was prachtig. Ondanks dat we ivm overstromingen geen warm water hadden kregen we een suite aan de meerskant en dat was geweldig. (het lijkt mij niet zo leuk als je aan de bergkant zit want dan kijk je tegen een gebouw aan ). Kamers mooi, hotel mooi ook heerlijk gegeten hier.
Gereisd anders in september 2005

D.M. Dunant, 16-7-2005

Stijlvol hotel, schitterende ligging.Mooie kamers met uitzicht over meer.
Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rigiblick am See bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rigiblick am See in Buochs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rigiblick am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rigiblick am See scoort een 7.86 uit 10 op basis van 7 reviews.