De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sur Sonne*** bij :

2 reviews over Hotel Sur Sonne in het Nederlands

Prettig zonder pretentie

van Diepen, 22-9-2013

Het is een oud en rustiek, maar comfortabel pand, gelegen in het centrum van het dorp, op loopafstand van het station. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en attent (toen men mijn interesses een beetje kende, kreeg ik spontaan tips voor uitstapjes en reisadviezen).

Het hotel heeft een uitstekend restaurant, dat (aan de gesprekken en begroetingen te horen) ook druk wordt bezocht door de plaatselijke bevolking, iets dat vaak al genoeg zegt over prijs, kwaliteit, bediening en sfeer. De kamer was schoon en werd dagelijks goed onderhouden, al was de inrichting op sommige punten inmiddels wat gedateerd.

Gereisd alleenreizend in augustus 2013

Leuk hotel voor de wintersport of tussenstop!

Jelle & Renate, 30-8-2009

Dit hotel hebben wij gebruikt als tussenstop naar onze vakantiebestemming in Italie. Het is een typisch Zwitsers hotel met simpele maar nette kamers. Het eten is goed en de omgeving is prachtig. Het ligt tussen de bergen en het is er rustig en stil. Heerlijk bijkomen na een tocht in de auto dus.

Bij het afrekenen wordt je wel weer even geconfronteerd met Zwitserse prijzen, maar dat mocht voor ons de pret niet drukken.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sur Sonne in Andermatt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sur Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sur Sonne scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.