Hotel Silberhorn ****

13 reviews over Hotel Silberhorn in het Nederlands

zéér content

haeke_st, 29-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij zijn zeer content over dit hotel! van bij het begin vriendelijk ontvangen en behandeld. zelfs een grotere kamer gekregen dan geboekt. eten verzorgt en ontbijt mooi gepresenteerd en aangevuld wanneer nodig (zelfs Prosecco voor de geïnteresseerden) . kortom goed gerund hotel. ook de wellnesruimte bevredigend. alleen dienen sommige mensen zich eens te informeren naar het verschil tussen een chatroom en een relaxroom. luid gebabbel in de relaxzaal, sauna…. werkt echt storend. voor de rest zéér content. stephan.
Gereisd met partner in maart 2013

Prima hotel tegenover station

Henny_mol, 6-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Lekker dicht bij het station dus je bent zo op de piste. Eten is goed, halfpension is een aanrader. Sauna ziet er prachtig uit. Kamers wat minder maar prima bedden. Klein café in hotel kan erg gezellig zijn tot in de late uurtjes.
Gereisd met vrienden in januari 2010

Prima hotel en restaurant

J. Miedema, 23-7-2010

Hotel Silberhorn is keurig opgeknapt. redelijk grote kamers, prima restaurant qua eten, wijn en bediening. Lounge is matig. Wellness mooi.
Gereisd met partner in juni 2010

goed - prijs kwaliteit

Inge, 31-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Informatie laat te wensen over. Halverwege de week vonden we op onze kamer een kamer met meer info betreffende oa restaurant enz. DIner met apero werd in de loop van de namiddag aangkondigd zodat de meesten dit niet tijdig hebben gezien.
Gereisd met partner in maart 2010

Vergane glorie

Annet en Matt, 10-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi statig hotel met een pas vernieuwd sauna gedeelte kamers zijn ruim en comfortabel maar sinds de jaren 70 niet meer vernieuwd het eten was zeer matig s'morgens word het ontbijtbuffet vanaf 7 uur niet meer ververst en als je later gaat eten s'avonds krijg je ook opgewarmt eten diverse gasten gaven het onaangeroerd terug.Zeer vriendelijk personeel .Eindoordeel matg!
Gereisd met partner in december 2009

Service optima forma

s sweijd, 2-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hadden geluk.. kinderen tot en en met 6 jaar zijn volledig gratis in dit hotel... en dan hadden we ook nog eens geluk.. niet met zijn vieren op een kamer, maar een suite.. (een kamer met een kamer eraan vast).

Het eten was lekker, elke avond een vijfgangen diner (met wat keuze mogelijkheden), er is ook een a la carte restauanrat, en daar kan je ook eten.

Hotel is heel dicht bij de pistes

Personeel is heel vriendelijk en aardig voorkinderen.. Een aanrader voor mensen zonder en mensen met kinderen

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Reeds voor de derde keer en niet de laatste keer

Rick, 26-7-2009

Heerlijk heerlijk en nog eens heerlijk.

Ongeveer in september is het nieuwe spa center gereed. Dus het wordt nog beter dan het al was.

Gewoon alles is goed !!!

Gereisd met partner in juli 2009

gewldige omgeving

D van der Heijde, 17-6-2009

van 01-06-2009 /09-06-2009 in dit geweldige hotel verbleven

De rust en het lekkere eten is heerlijk .

iedere avond een praatje met de manager en de obers waren prima

ook als je alleen reist krijg je een mooie kamer en niet zo;n kamertje ergens weg gestopt

Heerlijk gewandeld in en boven het lauterbrunnendal.

Voor een lekker bierje moet je absoluut naar rocks gaan

Wengen is heerlijkvoor liefhebbers van rust

Gereisd alleenreizend in juni 2009

K. Broeksteeg, 9-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijk en fijn verblijf gehad. Ik ben al jaren werkzaam in het topsegment van hotels, maar de service die in dit hotel wordt geboden is van een topklasse.
Gereisd met partner in maart 2007

w broeksteeg, 29-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gedurende de week wintersportvakantie geen slechte ervaringen met dit hotel. De manager, de baliemedewerkers, het restaurantpersoneel en de keukenbrigade waren allen zeer vriendelijk en behulpzaam. Na een ski ongeval zijn we zeer goed begeleid. De manager zorde ervoor dat we om 8 uur in het ziekenhuis konden zijn en bracht er ons heen. Een geweldige ervaring!
Gereisd familie in maart 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Silberhorn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silberhorn in Wengen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silberhorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silberhorn scoort een 7.4 uit 10 op basis van 16 reviews.