Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Minotel Bellevue*** bij :

1 review over Hotel Minotel Bellevue in het Nederlands

goed hotel

devlin, 26-7-2011

Goed hotel en zeer, zeer mooie ligging. Wij betaalden extra voor een kamer met uitzicht op de vallei en berg, dat werd een kamer die alleen op de bergen uitkeek. Als we toch ook vallei uitzicht wilden hebben moest ik extra bijbetalen, dat was jammer, de boeking zei duidelijk twinroom with valley and mountain view. Dat is eigenlijk het enige negatieve dat is aan te merken op het hotel, zeer vriendelijke mensen, echt alles is mogelijk. Mijn vrouw was jarig en het personeel heeft haar toegezongen terwijl ze taart kwamen brengen aan tafel. Wengen is NIET met de auto te bereiken. Alleen met een treintje dat 11 euro retour kost per persoon, houdt daar rekening mee, alsmede met het parkeertarief in de garage onderaan de berg. ongeveer 15 euro per dag. Eten is zeer goed geregeld in dit hotel. Wengen is verder erg duur, het eten in het hotel is het beste dat we gegeten hebben in Wengen, aan te raden is dit gewoon vanaf de eerste dag in het hotel te doen superhotel !
Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minotel Bellevue in Wengen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minotel Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Minotel Bellevue scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.