8,8

Uitstekend

28 reviews over Hotel Huus in het Nederlands

kom terug !

llj, 27-7-2017

Totaal vernieuwd hotel ( vroeger Steigenberger Alpen hotel )

Binneninrichting volgens ontwerpen van Zweeds interieurarchitect , wat resulteert in een heel aparte sfeer .

Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt van 7 uur tot 11 uur , mogelijkheid van halfpension of à la carte in eigen restaurant La Vie .

Gratis shutlle naar de skipistes of naar Gstaad .

Een zeer groot salon waarvan de decoratie ( naar mijn mening te overladen is ), maar waar veel gasten een plaatsje kunnen vinden , iets drinken of snuisteren in de talrijke kunstboeken .

Uitzicht is gewoon prachtig ; mooie tuin ,en een prachtige wellnessruimte ( echt ruim !)en een groot binnenzwembad .

Gereisd alleenreizend in maart 2017

het is en blijft prachtig

llj, 22-5-2016

De inrichting is wat verouderd en het hotel krijgt dit jaar een volledige renovatie
Gereisd alleenreizend in september 2015

shuttle

Gereisd alleenreizend in september 2013

voor de 16e keer

lutgart , 29-3-2013

hotel Steigenberger Saanen blijft voor mij een aangenaam en rustig gelegen hotel. Dankzij de shuttle dienst kan ik gaan wandelen op een vlak parcours
Gereisd alleenreizend in maart 2013

fantastisch verblijf

lutgart , 23-5-2012

De vriendelijkheid van het personeel , de persoonlijke bejegening, het lekker eten , een prachtig uitzicht
Gereisd alleenreizend in maart 2012

aanrader !

Verhoeven, 4-2-2012

Zeer mooi hotel in chaletstijl, met schitterend uitzicht op wondermooie bergwereld rond Gstaad/Saanen. Hotel ligt tegen berghelling op 15 min. wandelen van Saanen dorp. Kamers zeer netjes maar iets te klassiek ingericht - toch alle comfort/mooi zonne-balkon met ligzetels en matrasjes/flatscreen TV/zeer goed bed. Zowel ontbijtbuffet als diner s'avonds (soms buffet/soms à la carte) zijn subliem te noemen. (en we zijn heel wat gewoon op dat vlak) Leuk waren de thee met taart in de namiddag (inbegrepen in half pension) en de dagelijkse verrassingen tijdens de kerstperiode : kaviaar met champagne, pannekoekjes, zalm met witte wijn, kaisersmarren ..... Deze werden geserveerd in de late namiddag in de lobby. Tevens kan je in het fonduehuisje voor het hotel genieten van een lekkere fondue ipv het diner. Zeer vriendelijk personeel - mooie (betaal)parking - kleine maar mooie spa - Nederlandse hoteldirecteur die de gasten dagelijks persoonlijk begroet. Dit alles voor een toch wel forse prijs. !
Gereisd met partner in december 2011

graag nog een keer

g.van den berg, 4-6-2011

Het hotel is prachtig gelegen, maar de kamers moeten opgefrist worden. Oude t.v's geen BVN bijvoorbeeld en geen internet op de kamer.

Ook airco ontbreekt in de kamer

Gereisd met partner in maart 2011

heerlijk om er te verblijven

moortgat, 2-10-2010

prachtige ligging, uitstekende keuken , enorm vriendelijk personeel , mooie welness : een echte aanrader
Gereisd alleenreizend in september 2010

nooit meer

HEYSE, 5-9-2010

na een weekje in een 5 sterren hotel in tenerife met vriendelijke mensen en goedgezind personeel wilde we nog een 10 dagen "de bergen" doen ,wat was onze ondnugtering groot,we hadden wel eens gehoord van de norsheid van de zwitsers maar het was tog wel erg schrikken ,het verschil met mensvriendelijke landen zoals tenerife,oostenrijk die we de laatste 4 jaar bezocht hebben is opmerkelijk,we voelden ons niet degasten maar hadden de indruk dat we gedoogt werden,alle dingen die er te doen waren van wandelen tot fietsen met elektrische fietsen ,dat moest je zelf uitzoeken,je moest de info er uit "zagen" want uit zichzelf werd er geen enkele sugestie (om een fijne vakantie te beleven )gedaan.mooie natuur maar spijtig voor hen is er in italie,oostenrijk ,spanje ook prachtig berglandschap te bewonderen;dus never again,en 80 euro betalen om een enkele rit met 2 volwassenen en een kind(de kabellift in zweisimmen)is gewoon afzeterij,ze zagen de poot onder hun eigen stoel af.dom dom dom.
Gereisd familie in augustus 2010

MINDER DAN VERWACHT

heijse michel, 19-8-2010

Dat vat alles samen van wat we verwachten van een 4 sterrenenenhalf hotel,al bij de reseptie :gereserveerd vriendelijk,niet echt verwelkomend,kil,een terras van beton 1 vierk' meter groot,geen enkele spontane vraag naar wensen of inlichtingen over de facilitijten ,sommige medewerkers v het hotel echt "zwitsers"kil,als ik dat vergelijk met oosterijkse"gemoedelijkheid" dan is mijn keuze snel gemaakt.
Gereisd familie in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Huus**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Huus in Saanen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Huus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Huus scoort een 8.77 uit 10 op basis van 28 reviews.