Hotel Seehotel Du Lac ***

Hotel Seehotel Du Lac
Seehotel Du Lac
6,3

4 reviews over Hotel Seehotel Du Lac in het Nederlands

Mooie ligging, maar net niet!

San en Jeroen, 30-8-2009

De ligging is perfect, ligt midden in de Alpen en aan de Thunersee. De bekende Alpentoppen met hun eeuwige sneeuw zijn op een steenworp afstand alsmede vele, prachtige wandelroutes. Houd je van wandelen, extreme sporten en natuur dan zit je hier goed. Echter, het hotel zelf en bijbehorende kamers zijn zwaar gedateerd. De classificatie 3-sterren komt geenszins overeen met de prijs/kwaliteitverhouding(van de reisorganisatie). De geplaatste foto's komen naar mijn idee niet goed overeen met de werkelijkheid. Kanttekening is wel dat het een familiehotel betreft en dat ze het ons zeer naar de zin hebben willen maken. De service was dan ook goed. Maar de volgende zullen wij toch voor een ander hotel kiezen.
Gereisd met partner in augustus 2009

schitterende ligging, goede service personeel.

Drs.E.A.Lijftogt, 22-7-2009

Het hotel ligt schitterend direct aan de Thunersee.

Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig.

Onze kamer had een prachtig ruim terras met uitzicht op het meer. De kamer is eenvoudig ingericht maar keurig schoon, de bedden waren eveneens prima. Wellicht gaan we de volgende keer weer naar dit hotel. voor ons was dit het tweede bezoek aan Seehotel du Lac.

Gereisd met partner in juli 2009

Niet aan te bevelen.Nooit meer

P. Bolwerk, 16-10-2008

Vieze-onpasselijk makende keukenlucht in de hal en eetkamer. Gedurende de hele week geen schoon beddengoed.1 stopcontact achter de deur vrij. Wekkerradio uit de jaren 60 doet het niet, gemeld, niets aangedaan.

Bij het ontbijt,vers- en brood van de vorige dag.

Eigenaar onsympathiek.Elke vraag is hem een te veel.Inventaris is zeer gedateerd.

Gereisd met partner in oktober 2008

Esther, 12-6-2007

In 2006 een bezoekje gebracht

Tja, zijn we al een beetje verwend? Of...

De ligging is prachtig, maar gebouw was m.n. aan buitenkant dringend aan onderhoud toe.

Vriendelijke serveerster, onbekwame ober en bijzondere bedrijfsleider.

Volgende keer kijken we toch naar een ander adresje.

Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seehotel Du Lac in Merligen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seehotel Du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seehotel Du Lac scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.