Hostel Simons Herberge

Hostel Simons Herberge
Simons Herberge

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Hostel Simons Herberge in het Nederlands

Prima overnachtingsplaats als je op doorreis bent

Arie, 6-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vanwege een afgesloten Sustenpass konden wij ons Gasthof niet bereiken. In de Pizzeria in Meiringen kregen wij deze Herberg als tip en na een kort telefoontje konden wij hier terecht. De eigenaar spreekt redelijk Nederlands. De kamers zijn als een echte herberg ingericht met toiletten en douches op de gang en zijn erg netjes en schoon (wij zaten buiten het hoogseizoen en weet niet hoe het dan is). De herberg is in de winter een plek voor wintersporters (althans, de kelder is op op ingericht met voorzieningen voor ski opslag). Er is internet aanwezig dus het aanpassen van de rijroute voor de volgende dag en het bijwerken van het reisverslag met foto's was mogelijk. Een prima plaats om op doorreis te verblijven.
Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Simons Herberge in Meiringen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Simons Herberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Simons Herberge scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.