Camping Jungfrau *****

8,4

51 reviews over Camping Jungfrau in het Nederlands

Fantastische vijf sterren camping

Manon/Travelott, 21-8-2017

De camping is het gehele jaar open. Wat is goed? De grote kampwinkel met de hele dag vers brood. Het leuke restaurant waar je prima kunt eten en betaalbaarder dan in het dorp. Camping is op loopafstand van het dorp. De internationale, sportieve sfeer. Het sanitair is top! Verwarmd. Vooral de familie badkamers op de boven etage zijn geweldig. Als het slecht weer is, worden houten vlonders uitgedeeld. De omgeving is helemaal te gek. De waterval zie je vanaf de camping. Het geluid daarvan is heerlijk geruststellend. Er is een helikopter landingsplaats vlakbij. Prachtig gezicht om ze zien opstijgen. Zwitserland is duur, maar deze camping is echt wel zijn geld waard. De sta plaatsen zijn op veldjes. Niet heel groot, maar kom je op tijd, dan heb je nog wat te kiezen. Ik zou niet zo snel in een touroperator tent gaan, want het kan erg koud zijn. Dan liever een accommodatie van de camping. Op mijn reisblog een uitgebreide review.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie schone middelgrote camping

De graaf, 13-8-2017

zeer mooi gelegen middelgrote camping, zonder toegangspasje voor de auto toegankelijk, veel caravans en tenten ,weinig mobile homes .

sanitair zeer schoon en modern, geen zwembad aanwezig, maar in lauterbrunnen

zelf is wel een (klein) zwembad.

Dichtbij de camping ligt een helicopterbasis, waar vanaf 8 uur s ochtends de

helicopter opstijgen., wij hadden een Safaritent welke mooi ruim was,en goed

gelegen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Topcamping

Marcel, 12-8-2017

Eén week met de caravan hier geweest. Heerlijke camping, met recht alle sterren waard. Wij hadden slecht weer. Er is een keuken met 4 kookplaten. Ideaal. Het enige wat me misten was een zwembad op de camping, daarvoor moet je even het dorp in. Verder zijn de helicopters die de hele dag af en aan vliegen op een gegeven moment wel irritant. Ga omhoog naar Mürren. Daarvandaan gaat een kabelbaan naar een prachtig gelegen speeltuin en alm. Heerlijk met de kids en adembenemend uitzicht.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Een beleving.

Kasander, 19-7-2017

Alleen de rit er naar toe was een stukje vakantie! Wat een ontzettend mooi land! De omgevingen en bergen zijn adembenemend. Je moet alleen niet bang zijn voor tunnels door bergen.

We werden bij de camping erg persoonlijk ontvangen door Ruth, iets wat we niet eerder hebben meegemaakt. Ze sprak (Brits) Engels wat ons beter afgaat dan Duits. Ze fietste voor ons uit om de stacaravan aan te wijzen.

Alles was aanwezig, netjes en schoon. Niets op aan te merken.

Ons uitzicht was recht op de staubbachfall en de Jungfrau.

Voor (stevige) wandelaars is er genoeg te beleven. Vooral de hicking trails zijn aan te raden, maar dan wel goed voorbereid. Een (soms moeizame) wandeltocht van een uur of 6 is namelijk al snel gemaakt. Dus voldoende eten mee. Aan water is er geen gebrek. Er zijn voldoende stroompjes in de bergen waar je veilig uit kan drinken.

Onze angst dat de grote groep Britse tieners onze rust zouden verstoren was totaal ongegrond. De bewaking heeft ze enorm goed onder controle waardoor er geen muziek aan staat, er niet onnodig geschreeuwd wordt en het 's avonds vanaf 22:00 uur ECHT stil is!

We hebben een avond in het restaurant gegeten. En dat dat was verbazend goed voor een camping.

Helaas waren we er maar een paar dagen. Maar we hebben nu al besloten er volgend jaar terug te komen voor een langere tijd! Er is nog teveel te beleven en te wandelen.

Een aanrader? Zeker!! Maar alleen als je stevige benen hebt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige camping in een schitterende omgeving

gerdien, 15-6-2017

Perfecte ligging en een prachtig deel van Zwitserland. Vanaf de camping loop je gemakkelijk naar Lauterbrunnen naar treinstation en de liften. Wandelen en zelfs fietsen vanaf de camping is heel goed te doen. Camping is heel netjes verzorgd en en personeel is heel aardig. Sanitair is perfect. Er is een ouder en en schitterend nieuw sanitair gebouw. Keurig schoon is alles. Het restaurant is heel goed. Prima eten en voor Zwitserse begrippen niet te duur.Uitzicht rondom is spectaculair. Uitzicht op de Jungfrau en omgeven door vele watervallen. Je hoort de hele dag (en nacht) het water naar beneden kletteren. Aanrader!!
Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig gelegen comfortabele camping

Doortje, 17-9-2016

Camping is prachtig gelegen - op loopafstand van dorp - en sanitair krijgt een 10 !

Veel gezellige bedrijvigheid op het terrein - allerlei nationaliteiten & leeftijden

Medewerkers/receptie zeer hulpvaardig en uiterst vriendelijk, spreken alle talen

Leuk terras, heerlijk eten. Goed gesorteerde kampwinkel

Terrein na regen drassig/klei - houten vlonders beschikbaar

Hou er rekening mee dat de zon al vroeg achter de bergen verdwijnt,

waardoor de camping in de schaduw komt te liggen - en het dus snel afkoelt.

Gereisd met partner in augustus 2016

fantastisch

lia meulendijks, 16-9-2016

alles is goed, zeer schoon sanitair, goed restaurant en zeer vriendelijke en vakkundig personeel bij receptie
        Gereisd met partner in augustus 2016

Leuke camping in prachtige omgeving

S Zonneveld, 22-5-2016

Hele behulpzame mensen bij de receptie. Daar zijn ook treinkaartjes en toegangsbewijzen te koop. In het winkeltje is voldoende te koop. Ook verse broodjes. Sanitair is in orde. Camping ligt prachtig tussen twee rotswanden met uitzicht op de besneeuwde bergtoppen. Er zijn genoeg wandelmogelijkheden voor beginnende en gevorderde wandelaars.

Wij verbleven in een stacaravan van touroperator. De inrichting van de stacaravan is goed, maar het tweepersoonsbed is erg klein. (niet voor lange mensen!)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Wij komem zeker terug!

Henk, 15-9-2015

Camping Jungfrau is een mooie camping met perfect sanitair en zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers
        Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtige ligging

Wim, 7-8-2015

We zijn hier 3 nachten geweest met een kleinere tent, omdat we op doorreis waren.

Met name de ligging van de camping is adembenemend mooi. Rondom hoge bergwanden met de prachtige Staubach waterval, die van 300m hoogte naar beneden komt.

De camping zelf zag er super netjes en schoon uit, sanitair was gewoon top voor een camping.

Het is inderdaad wel allemaal erg duur, niet alleen de camping winkel. Met een gezin ben je voor een bezoek aan de Schilthorn toch gauw 185eu kwijt. We hebben in 3 dagen tijd veel gezien van de omgeving, omdat alles mooi dichtbij ligt. Je hoeft geen uren in de auto te zitten.

De staanplaatsen waren niet erg ruim.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jungfrau bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jungfrau in Lauterbrunnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jungfrau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jungfrau scoort een 8.41 uit 10 op basis van 52 reviews.