Hotel Zur Post **

• Ligging t.o.v. pistes7,5

3 reviews over Hotel Zur Post in het Nederlands

Onthaasten in Kandersteg

Michel, 17-2-2009

Kandersteg is een vriendelijk dorpje aan het "einde van de wereld", tenminste als u per auto reist. In Kandersteg houdt de weg op en kan u alleen verder met de "Autoverlad", de autotrein door de Lotschbergtunnel. Zeker op weg naar Wallis een alternatief voor een lange omweg. Zoals wij in Nederland een veerpont op gaan, zo rijdt u in Kandersteg de autotrein op, die elk kwartier naar Goppenstein rijdt. Wij onderbraken onze rit naar Italië in kadnersteg en logeerden in dit leuke echte Zwitserse hotelletje. Gastvrij, heerlijk eten, mooie kamers en een fantastische omgeving tussen de enorme bergen in. Na een lange autorit heerlijk tot rust komen. De volgende ochtend na een prima ontbijt pakten we de autotrein naar Iselle in Italië, een rit van 1 uur met schitterende vergezichten door de Lotschbergtunnel en de Simplontunnel.

Maar vanuit hotel Zum Post kan ook heerlijk gewandeld worden en in de winter geskied. Want Kandersteg is zeker ook een bezoek van minimaal een week waard...

Gereisd met vrienden in juli 2008

leyers robert, 5-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ontvangst héél vriendelijk ,je voelde je thuis , alles was prima in orde en we gaan het nog eens overdoen !
Gereisd met partner in december 2007

w.wanders, 27-6-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Kandersteg is een rustig dorp in het Berner Oberland. Hotel zur Post past prima in deze sfeer. Het personeel is zeer voorkomend en de kamers zijn netjes. Wij verbleven op basis van half-pension en het ontbijt en de maaltijden (3 gangenmenu) waren steevast van hoge kwaliteit.
Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Kandersteg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Post scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.