Camping Alpenblick

Camping Alpenblick
Alpenblick
7,2

19 reviews over Camping Alpenblick in het Nederlands

Rustige camping in prachtige omgeving

Hendriksen, 5-8-2017

Kleine camping op loopafstand van Thunersee. Prachtig uitzicht op de bergen. Zeer schoon sanitair. Weinig te doen voor grotere kinderen. Veel te doen in de omgeving. Wel prijzig, maar prima als tussenstop voor enkele dagen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Onvriendelijke ontvangst

Peter, 3-7-2017

Goed sanitair.

Vanuit de doorlopende weg kan men de camping oplopen.

Bij afrekenen moest om te pinnen extra betaald worden.indien je met euro's wilde betalen werd de euro gelijk aan de Zwitserse franc berekend.

Ik gaf aan hier niet mee akkoord te gaan en dat dit niet correct was.

Vervolgens kwam de "cheffin" en kon ik het normale bedrag betalen.

Het uiteindelijke bedrag kwam hoog boven de €19.00 uit ivm de vele extra's

Gereisd met partner in mei 2017

Mooie rustige groene camping

Anneke, 2-7-2017

Wij zijn hier in juni. Hebben met onze camper een ruime plaats. De ontvangst was zeer vriendelijk. We konden kiezen uit verschillende plaatsen. De weg zou rustigzijn maar s.morgens rijdt er veel verkeer langs. Al met al hebben wij genoten van de rust. Gratis bus voor de deur. Mooie fietstochten en wandelingen kunnen maken.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Alpenblick bij:

Camping op een mooie plek.

j. van den Kommer, 11-8-2015

De camping ligt in een mooie omgeving. Je kunt hier prachtig wandelen en diverse uitstapjes doen.

Ontvangst was hartelijk. Vriendelijk persononeel.

Er is een kleine campingwinkel, waar de eerste basisbehoefte aanwezig zijn.

Elke ochtend waren er verse broodjes. Heerlijk.

Er is een gezellig terras.

Er is een mooi sanitairgebouw. Wij vonden alleen de douches wat klein, maar het was er schoon en je kon wel heerlijk douchen.

Gereisd met partner in juli 2015

De ACSI tarieven kloppen van geen kant

jamesteward, 2-7-2015

Uitstekend sanitair op deze camping.

De campingplaatsen zijn klein: het lijkt wel of je op een camperplaats staat en niet op een camping.

De ACSI tarieven slaan negens op: in plaats van de aangegeven € 18.- wordt het eindbedrag SFr. 29,40. Ongeveer € 29.- en dat is voor deze camping absoluut te veel. Men komt met allerlei vreemde toeslagen aanzetten. Dit soort van "acties" van campinghouders maken de ACSI tarieven er niet geloofwaardiger op. Jammer, omgeving is schitterend.

Gereisd met partner in juni 2015

Duur

Trommelen, 8-8-2014

Goed onderhouden en mooi uitzicht op de omringende bergen. We hadden echter verwacht dat het aan het water lag maar dat was niet. Tafeltennis en schaken is het enige vertier voor jeugd. Het grootste deel van de camping is vaste plaatsen. Ligt langs een vrij drukke weg. Er is verder weinig sfeer.10 minuten fietsen naar Interlaken. Wij betaalden voor een camper met 3 personen 70 franc per nacht. Wel aardig en geduldig personeel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Komen niet terug

bethmabe01, 13-6-2014

Staan hier nu (13-06) en heb het idee dat ik soms midden op de A1 sta, wat een herrie van de weg langs de camping loopt. Verschrikkelijke kleine plekken waarvoor de hoofdprijs betaald moet worden. Laat u niet verleiden door "Acsi-camping" aan het eind betaald u net zo veel als op andere campings. De € 18,- is niet correct, komt nog afvalheffing p.p. + toeristenbelasting, hierna betaald u ruim CHF 29,-, . Nee dan zijn er andere campings.
Gereisd met partner in juni 2014

Nooit weer.

Kyra, 29-6-2013

Veel te dure camping met te kleine plaatsen. Als je aankomt doen ze net of ze geen plaats hebben en je blij moet zijn met een plekje terwijl de halve camping leeg was en bleef. Wisselkoers 1/1 echt belachelijk dus nee hier komen we niet terug. Restaurantje was goed maar wisselkoers ook 1/1.
Gereisd met partner in juni 2013

Bevestiging voorgaande commentaren

Harold, 1-11-2012

Zoals steeds lezen wij op voorhand de commentaren van campings. Bij deze bevestigen wij eerdere commentaren zowel de positieve als de negatieve. Aan de receptie staan 3 vrouwen die je eerst niet verderhelpen, plots met 3 gelijk helpen ze je toch verder. Ze bereken je prijs die na 3 verschillende berekenigen uiteraard uitdraait op de hoogste... Heel raar... Uiteraard betaal je want wat heb je daar tegenin te brengen. Ook zeer veel huisregeltjes, net een school voor klein mannen. :-)) Volgende keer nemen we de camping 100 meter verder. De commentaar lees je dan wel.
Gereisd met partner in januari 2012

Te duur en onvriendelijke eigenaren

Michiel, 1-8-2012

Twee keer op deze camping geweest. Qua ligging is het een mooie camping, direct aan de Thunersee, maar wel aan een drukke weg. Het sanitair is zeer schoon en redelijk nieuw, niks op aan te merken. De plaatsen zijn aan de krappe kant, vooral in het hoogseizoen sta je bovenop elkaar. De eigenaar en zijn vrouw zijn ronduit onvriendelijk, en lijken alleen op je geld uit te zijn. Voor één persoon en een kleine caravan was ik ruim 45 franc kwijt, wat gezien de plek (nog geen meter van een andere camper vandaan) veel en veel teveel is. Je kan in euro's betalen, maar dan wordt een wisselkoers van 1 op 1 berekend. Bovendien moest mijn caravan met de hand op het gras geduwd worden, onder geen voorwaarde mocht de auto het gras op. Al met al een hele slechte ervaring!
Gereisd alleenreizend in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Alpenblick bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alpenblick in Interlaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Alpenblick scoort een 7.18 uit 10 op basis van 23 reviews.