Hotel Das Hotel Panorama ***

Das Hotel Panorama
8,6

• Ligging t.o.v. pistes8,4

7 reviews over Hotel Das Hotel Panorama in het Nederlands

Prima hotel, mooie ligging, perfect uitzicht.

Francisca, 7-10-2017

Nette kamer , balkon met uitzicht op de bergen. Prima eten. Geen minpunten
Gereisd met partner in september 2017

Top hotel voor familie met beginnende skiërs

Hanneke, 2-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn 2 keer in Meiringen/ Hasliberg geweest.

De 2e keer in het Panorama hotel.

Echt een perfect hotel met mooi uitzicht.

De straat oversteken en je stapt zo in de gondel.

Deze komt uit in het centrale gedeelte van het skigebied waar de liften gaan en de skilessen zijn.

Wij konden dit jaar terug skiën tot aan het hotel!

Eten: uitgebreid buffet waar iedereen wel iets naar zijn zin kan eten.

Skigebied is met kinderen perfect. 1 centraal punt waar de allerkleinsten les hebben en waar ook alle pistes op uit komen.

In het dorp is echt niks te beleven.

Qua apres ski ook niets te beleven

Vonden wij niet erg.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Vriendelijk en comfortabel

Fam F, 1-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Perfecte ligging, direct naast de bergbannen/gondel, wanneer er genoeg sneeuw ligt kun je tot aan het hotel terug skiën, maar die kans is relatief klein. Het hotel is bijna geheel gerestyled/gemoderniseerd, alleen de kamer zelf zijn nog niet gemoderniseerd, maar voor ons was dat geen enkel probleem.
Gereisd met oudere kinderen in december 2015

prima hotel, uitstekende service

fam de jong (Vleuten), 13-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Op onze doortocht naar Italie zijn we een paar dagen naar Hotel Viktoria geweest. We hadden een tip gekregen van iemand die daar in een grijs verleden heeft gewerkt. Daar aangekomen werden we verrast door de vriendelijke mensen. Het is echt een familiehotel. Onze jonge kinderen werden bezig gehouden door een enthousiast team. Ook wij hadden een prima tijd. Het eten is goed en uitgebreid en de kamers luxe. Wij komen hier zeker een keer terug, wat ons betreft een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Super gaaf echt een aanrader!

Petra en Mark Wennekes, 9-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn zowel in de zomer als in de winter in hotel Viktoria geweest.

In de winter waren we zeer onder de indruk van de prachtige omgeving en de gezelligheid in Hotel Viktoria.De gondel naar de piste is voor de deur. Bij goede sneeuw kan je tot het hotel skiën.

In de zomer is het ook erg leuk. Er zijn heel veel leuke activiteiten in de omgeving te doen. Het eten in het hotel is goed, zowel het ontbijt als het diner was lopend buffet met veel keuze. De mensen die daar werkte waren vriendelijk en gastvrij. Voor kinderen was er ook veel te doen. Een grote speelkamer, tafeltennis, tafelvoetbal enz. En een leuk animatie team waar de kinderen vermaakt werden.

De kamers zijn prima verzorgt maar mogen wat ons betreft qua uitstraling wat moderner. Wij zijn al meerdere malen in Hotel Viktoria geweest maar hopen er zeker nog vaker heen te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Warm, ideaal voor gezinnen! Prachtige omgeving!

Dora, 23-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeker de moeite waard. Voelt je snel thuis! Kamers eenvoudig maar de omgeving is dan ook veel te mooi om lang binnen te zitten. Door de kindvriendelijke inrichting kunnen de kinderen heerlijk hun gang gaan. Het eten is goed en de kamers zijn schoon.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

prima hotel op een zeer mooi plek

Harry, 20-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Viktoria te Hasliberg is een prima hotel op een zeer mooie plaats gelegen. Vlakbij de gondel die je naar de mooiste pistes brengt. het hotel is in handen van een Nederlandse familie en heeft een Christelijke grondslag, zondags worden er bijeenkomsten gehouden in de kerkzaal.

Omgeving is prachtig, er is veel te zien en veel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Das Hotel Panorama bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Das Hotel Panorama in Hasliberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Das Hotel Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Das Hotel Panorama scoort een 8.64 uit 10 op basis van 7 reviews.