Hotel Steinbock

Steinbock

• Ligging t.o.v. pistes7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Steinbock bij:

2 reviews over Hotel Steinbock in het Nederlands

Centraal gelegen hotel.

Ivo, 24-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer centaal gelegen hotel, mooie hoge kamer met veel hout, badkamer met douche en bad, uitgebreid ontbijt, hotel wordt gerund door Italianen, er is ook een Italiaans restaurant naast het hotel gevestigd, de prijzen voor het eten zijn normaal maar voor en hotel kamer betaal je naar verhouding veel geld, vanuit het hotel loop je zo naar de Firtsbahn, in het levendige centrum vind je veel restaurants en luxe winkels, op straat kom je veel Aziaten tegen die tijdens hun Europa rond reis de Jungfrau komen bezoeken, we hebben een paar mooie wandelingen gemaakt, omhaag met de trein richting station Eigergletscher, genieten van het uitzicht en terug lopennaar het dorp, of met de Firtsbahn omhoog en halverwege uitstappen en hier een van de vele wandelpaden volgen, we hebben een paar geweldige dagen gehad in dit super mooie gebied, het weer werkte ook mee want we hebben allen zon gezien tijdens ons verblijf .
Gereisd met partner in september 2008

Hans Schocke, 30-11-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

zeer vriendelijk personeel. eten goedkoop in verhouding tot kwaliteit, als je vroeg wegwil op bergtour mag je zelf al heel vroeg alles pakken in de keuken en is de tafel al gedekt, heel aardige mensen, je voelt je erg snel thuis
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steinbock in Grindelwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steinbock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Steinbock scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.