Appartement Pfingsteggsunne ****

Appartement Pfingsteggsunne
Pfingsteggsunne

• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pfingsteggsunne bij:

1 review over Appartement Pfingsteggsunne in het Nederlands

Na 1 ok jaar, niet meer!

M, 9-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vorig jaar (winter 2010) dit chalet ook gehuurd met plezier, niet enorm groot maar gezellig en lopn naar lift, of bus voor de deur naar treintje. Echter was de slaapbank op de vide erg oncomfortabel wat we hebben aangegeven . Dit jaar (2011) gevraagd om andere bedden, desnoods matras (heeft een hotel toch?!) zodat we weer gingen boeken. Beloftes zijn helaas niet nagekomen. Op aankomst 'wist men nergens van', receptioniste beloofd het op te lossen, maar eigenaar (hotel Kïrchbühl) was het hier blijkbaar niet mee eens. Eigenaar erg onbeleefd, extra kosten berekend, drama! Buurvrouw ook al jaren ruzie met eigenaar (hotel Kirchbühl) en wenst rust in het weekend wat moeilijk is met wisselende vakantie gangers elk wknd. Spijtig want we hebben het naast dit alles enorm naar ons zin hier! Je gunt het de eigenaar gewoon niet!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pfingsteggsunne in Grindelwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pfingsteggsunne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pfingsteggsunne scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.