Hotel Lauberhorn **

Lauberhorn
7,6

4 reviews over Hotel Lauberhorn in het Nederlands

MF, 20-9-2007

Schone kamers, piepkleine badkamer, maar wel prima in orde. Heerlijk ontbijt en prima sauna. En het uitzicht was de toeslag voor de superior kamer meer dan waard!
Gereisd met partner in september 2007

Paula, 23-7-2007

Voor Grindelwaldse begrippen betaalbaar hotel. Let wel: Grindelwald trekt busladingen Japanners, alles is duur en toeristisch. Het hotel ligt iets buiten het centrum, maar overdag is er OV en de afstand is best te lopen. De kamer was eenvoudig, maar had een mooi uitzicht. Het ontbijt was erg goed met kwaliteitsproducten. En wie van MTB'en houdt kan in deze omgeving prima aan zijn trekken komen. Het hotel heeft leenfietsen. Geef dit wel tijdig van tevoren aan. Allen voor mensen met ervaring!
Gereisd met partner in juni 2007

L.Harleman, Apeldoorn, 5-10-2006

Hotel Lauberhorn was als alternatief hotel in een arrangement inbegrepen.Wij zijn er in de zomer 2 nachten geweest. De eigenaresse Conny heeft een geheel eigen concept dat zich richt op persoonlijke benadering van de gast. Wij hebben dat als bijzonder prettig ervaren.Er was weliswaar geen restaurant, maar er is een lijntje met een hotel in het centrum, waar we naar toe werden gebracht.Loopafstand naar centrum ongeveer 15 minuten.De tweede avond was er een bbq waarbij je met andere gasten kon converseren. Heel aangenaam en bijzonder.Als we er weer eens in de buurt komen, gaan we er graag weer naar toe!
    Gereisd anders in oktober 2006

Herman, 6-9-2006

Ligt ver buiten het centrum. Er is geen restaurant, dus 's avonds moet je weer terug het centrum in voor het avondeten. Dit is een stevige wandeling, heen bergaf, terug bergop. Met een wijntje of een biertje op en een volle buik, valt dit niet mee!
    Gereisd familie in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lauberhorn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lauberhorn in Grindelwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lauberhorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lauberhorn scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.