5,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Blümlisalp**** bij :

3 reviews over Hotel Blümlisalp in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Ellen, 18-1-2009

Hotel Blumlisalp in Grindelwald is een aanrader. Vriendelijk personeel, prima kamers, mooi uitzicht, fantastisch restaurant. De bushalte bevindt zich voor de deur van het hotel waardoor diverse skiliften goed bereikbaar zijn. Het centrum van het dorp ligt op circa 3 km, maar is met de bus prima te doen.
    Gereisd met partner in januari 2009

moniek, 19-12-2005
    • Ligging t.o.v. pistes9

Beste Ansje,

Allereerst wil ik je erop wijzen dat je mailtje moet controleren op spelling voordat je ze de deur uit doet.

Ik kom al bijna 20 jaar in beatenberg en vind het geweldig.

Je moet je wel beseffen dat dit een dorp is waar je voor de gezeligheid en de natuur komt. De ski pistes zijn er relatief weinig en tevens zijn ze gemakkelijk maar dat alles wordt goed gamaakt door het geweldige uitzicht.

Kortom: Sprakeloos

Gereisd anders in december 2005

ansje, 24-12-2004
    • Ligging t.o.v. pistes1

een erg slegt hotel met een vreselijke bediening de ober gooide zelfs wijn over me heen en hij en verontschuldigde zich niet eens erg slegte kamers en erg ver van e pistes ik heb een blesure aan mijn knie en had verwacht dat het er naast zou staan want dat werd me in de brochure verteld het viel ons erg tegen en ik ga nooit weer heen als ik u was zou ik ook niet heen gaan
    Gereisd anders in december 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Blümlisalp**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blümlisalp in Grindelwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blümlisalp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blümlisalp scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.