Appartement Chalet Im Bergli

Appartement Chalet Im Bergli
Chalet Im Bergli
9,5

5 reviews over Appartement Chalet Im Bergli in het Nederlands

Een heerlijk rustpunt midden in Zwitserland

Luuk, 17-8-2017

Im Bergli is een erg hoogwaardig appartement met een prachtig uitzicht op de bergen rondom de Thuner See. Het appartement is echt van alle gemakken voorzien en is goed bereikbaar. In het dorpje vind je een kleine supermarkt en je kan makkelijk zelf of met de bus (die is gratis :)) naar Thun, wat een leuke stad is.

In de omgeving zijn veel leuke dingen te doen, zoals varen over het meer, grotten, uitkijkpunten en natuurlijk verschillende bergen met treinen en kabelbanen.

Al met al een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische plek!

Mark & Danielle, 4-7-2017

Een heerlijke plek met een prachtig uitzicht, heel net huisje met alles dat nodig is, vriendelijke eigenaren en een prachtige ligging vlak bij Thun en Bern. Genoeg dingen in de omgeving om te bezoeken, prachtige wandelingen op steenworp afstand en altijd uitzicht op de witte toppen. Wij hebben ontzettend genoten!

Aanraders in de omgeving: Schilthorn (James Bond-berg), Niesen (mooi wandelen), Stockhorn (naar beneden met de step!), St. Beatus grotten, Thun met haar kastelen en mooie binnenstad, de indrukwekkende Reichenbachfalle en de prachtige Aareschlucht.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastich uitzicht, compleet en mooi afgewerkt.

Albert & Adje, Roosendaal, 19-6-2016

11 t/m 18 juni 2016,

De voorbereidende communicatie verliep heel fijn en spontaan; Een warm ontvangst en een heel mooi ingerichte accommodatie troffen we aan, met liefde en met vakmanschap ingericht. Alles functioneerde en de webinformatie was echte realiteit. De goed functionerende WiFi was een fijne ervaring. Hierdoor konden we contact met de achterban houden, de kranten zoals thuis lezen en onze uitstapjes in detail nog nader aanpassen. Ook lokale informatie was beschikbaar door de vele al aanwezige folders en aangevuld door persoonlijk contact.

Laten we het panorama gevoel zeker niet vergeten, echt een topper. Zowel bij mooi als (helaas in juni 2016) regenachtig weer was dit fantastisch. Als we in/bij huis waren we of op het terras of bij de tafel met zicht naar buiten. Alles was er, van spelletjes (hadden we dus onnodig bij ons) tot lees en kijk boeken toe. Zelfs een EU 230V volt adapter naar het Zwitserse model van contactdozen was er. Mooie keuken, heerlijk met een vaatwasmachine, TV en Radio via een set-top box, alles was perfect.

Heel erg bedankt voor het fijne contact dat we gedurende ons verblijf mochten ervaren.

Kindvriendelijkheid is als meer dan neutraal beoordeeld; het is helemaal afhankelijk van welke leeftijd ze zijn. Accommodatie is ingericht voor 3 personen en evt. een kinderbedje; maar met terras en trapjes buiten kan het voor kindjes die dat niet gewoon zijn minder prettig zijn. Maar wil je alles op een valk terrein dan ga je niet in de bergen of op een hoogte zitten toch. Ga dan naar een accommodatie met een vlak terrein.

Voor ons voor herhaling vatbaar.

Albert & Adje.

Gereisd met partner in juni 2016

Zeker voor herhaling vatbaar.

Joop en Chrisje Daamen, 30-5-2016

Mooi appartement met prachtig uitzicht.
Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig!

Fam van der Veen, 5-9-2015

Prachtig uitzicht, mooi appartement met van alle gemakken voorzien.

Heel veel spelletjes, een kast vol boeken. Kortom voor iedereen wat.

De eigenaren zijn ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom een top accommodatie voor een klein gezin.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chalet Im Bergli in Goldiwil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chalet Im Bergli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chalet Im Bergli scoort een 9.51 uit 10 op basis van 6 reviews.