7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel National bij :

3 reviews over Hotel National in het Nederlands

Keurig en betaalbaar

Jeroen, 27-5-2009

We hebben in dit hotel overnacht onderweg naar wintersport in Saas Fee, zodat we een dag eerder konden rijden en de drukte voor zijn.

De ligging is prima, 10 km voor de autotrein door de Lötschberg. Het hotel is netjes en het personeel vriendelijk. Ruime, schone kamers. Diner en ontbijt waren in orde, maar niet bijzonder. Jammer dat het hotel geen bar heeft, alleen een tearoom en een diner/ontbijtzaal.

Gereisd familie in februari 2009

ann van effelterre, 29-4-2008

Goed gelegen hotel op wandelafstand van het station. Je kan alle kanten op. Berner Oberland en Wallis. Supervriendelijke familie Blaser. Zeer propere kamers. Wij hadden een familiekamer met extra veel ruimte. Ontbijt is niet zo uitgebreid. In half pension heb je alleen maar keuze uit de dagschotel. En als dessertbuffet: een uitgebreid assortiment taartjes uit de konditorei (ter plaatse). Julia (vriendin van Philip) is super !! Een minpuntje: hun rustdag is op woensdag en dan kan je er enkel terecht voor het ontbijt, het avondmaal dien je ergens anders te nemen. Een aanrader
Gereisd anders in december 2007

G.D.M. Schwencke, 30-1-2008

Wij hebben sinds 1991 al 10 maal korter of langer in Hotel National gelogeerd en altijd tot volle tevredenheid. We moeten nog wel afwachten of er verschil zal zijn nu Philipp Blaser het bedrijf van zijn ouders heeft overgenomen, maar onze ervaring 2007 was ook met hem goed.
Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel National bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel National in Frutigen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel National zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel National scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.