Hotel Ramada Plaza Basel Conference Center ****

Hotel Ramada Plaza Basel Conference Center
Ramada Plaza Basel Conference Center
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ramada Plaza Basel Conference Center bij:

1 review over Hotel Ramada Plaza Basel Conference Center in het Nederlands

Schitterend design-hotel

Remco, 13-8-2009

Ramada Plaza in Basel is een heel gaaf designhotel. Wij hadden een kamer op de 14e verdieping met uitzicht over de stad. De gehele zichtzijde van de kamer is raam (van vloer tot plafond) waardoor dat uitzicht extra goed tot zijn recht kwam. Maar ook de kamer zelf was de moeite waard. Allemaal heel hip, vooral de badkamer met verlichting in de vloer en wanden van melkglas.

Wij betaalden iets meer dan 100 euro per nacht exclusief ontbijt (via touroperator), maar kwamen erachter dat de eigenlijke kamerprijs (als je los boekt) ruim 400 euro per nacht is!! Voor het ontbijt moesten we eventueel 20 euro pp bijbetalen; dat deden we dus niet. Voor een paar euro pp kun je in Basel echt wel een bakker vinden...

Hotel ligt ca. 15 minuten lopen van de stad, maar je kunt ook gebruik maken van de openbaar vervoer pasjes die het hotel verstrekt. Basel zelf is overigens een mooie, ruim opgezette stad. Zeker leuk om een dag naartoe te gaan (deden wij als afsluiting van een rondreis Zwitserland).

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Plaza Basel Conference Center in Basel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Plaza Basel Conference Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Plaza Basel Conference Center scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.