Camping Ragnerudssjöns ****

Camping Ragnerudssjöns
Ragnerudssjöns
8,2

4 reviews over Camping Ragnerudssjöns in het Nederlands

Mooi gelegen camping met goede voorzieningen

Jeroen, 18-8-2016

Zeer nette, mooi gelegen camping, direct aan het meer met zandstrand en steiger. Zwemmen, vissen, bootje huren. Leuke speeltuin. Vriendelijk personeel. Sanitair goed en schoon, fijne douches (5Kr/5min). Centraal gelegen voor diverse uitstapjes (mooie westkust, bootje over Dalslandkanaal, elandenpark, watervallen Trollhattan (dagelijks 15:00 uur)). Goed a la carte restaurant, maar het wekelijkse visbuffet is een teleurstelling (alleen koude mosselen en garnalen, soep en salade voor 200Kr.).
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Hele leuke camping!

Lizet, 26-8-2012

Onze eerste stop nadat wij uit Gotenburg vertrokken. Heel leuk gelegen aan prachtig meer, steiger voor de kinderen, leuk strandje om te zitten. Het natuurreservaat grenst aan de camping. De speeltuin is groot en leuk, ook voor de wat oudere kinderen. Het sanitair is niet overal van dezelfde kleur maar wel keurig schoon. De plaatsen direct aan het water zijn duurder dan de plek waar wij stonden, maar ook wij hadden uitzicht op het meer. Voor ons was het zeker niet de laatste keer dat wij hier kwamen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Top camping

Janijntje, 23-8-2012

Mooie rustige camping aan het meer.

Bied voor elk wat wils. Water is schoon en helder.

Je kunt er geweldig zwemmen, maar ook vissen.

Huur ook eens een trapboot of motorboot.

Sanitair is erg netjes en schoon. Douchen kost 5 kronen per keer, ong. 5 minuten.

De eigenaren doen er veel aan om alles netjes te houden.

Speeltuinen is ook leuk. De midgetgolfbaan is wel toe aan een opknapbeurt maar is nog goed te bespelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Super camping.

Wies, 15-8-2010

Fijne plek. Vriendelijke mensen bij de receptie spreken goed engels en niets is hen teveel. Fijne speeltuin voor de kinderen. Als we ooit nog terug gaan naar Zweden komen we beslist hier terug
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ragnerudssjöns in Högsäter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ragnerudssjöns zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ragnerudssjöns scoort een 8.18 uit 10 op basis van 4 reviews.