Camping Säms

9,4

19 reviews over Camping Säms in het Nederlands

Droomplekje

Ikke, 9-8-2017

Een camping zoals hij voor ons hoort te zijn. Klein, gezellig, schoon en gastvrij. Gelegen aan een prachtig meer is deze camping een juweeltje. Wij hebben er een week gestaan. De oudste heeft zich prima vermaakt en genoten van de ijsjes.

Er was altijd wel tijd voor een praatje en voor tips werd er ook een hoop uit de kast getrokken. Kortom, een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zonder campingkaart, maar met appeltaart!

J&L, 16-7-2017

Een geweldige camping, klein, maar gezellig. Dat we een verloopstekker bij de camper miste, was geen probleem, maar een uitdaging. En snel kwam "de stekker" tevoor schijn en deze mochten we 2 dagen lenen, TOP! Na een tochtje over het meer met onze kano, hebben we een stuk appeltaart met ijs en slagroom gekocht, dit werd op een echt bord met vorkje geserveerd. Dat we dit lekkers bij de camper wilden opeten, geen probleem. We vinden morgen de bordjes wel bij de "achterdeur". Ons bezoek was kort, maar zeker een aanrader.

P.S. je hebt de campingkaart niet nodig.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk!

Niels, 15-7-2017

Heerlijke plek om te zijn, foto's doen de idylle geen recht.

Rustig, landelijk, erg mooie omgeving en genoeg te zien en beleven in de omgeving.

Maar beter is een dag in de hangmat hangen en de kinderen zien genieten van water, takken en steentjes.

En ook nog eens leuke eigenaren!

Superplek! Van harte aanbevolen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke rust, ver weg van de dagelijkse hektiek.

Gon Faber, 1-2-2017

Een pareltje om.rust te vinden, diep in te ademen, lekker te zwemmen enz.
Gereisd met partner in januari 2017

Ver weg van de hectische wereld.

Fam. Blaauwwiekel, 1-2-2017

Relaxed and cosy. Hier kom je echt tot rust. Een kleine camping zonder toeters en bellen. Gewoon Fantastisch, de plek maar ook de campingeigenaren, je voelt je er als "thuis komen""
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Heerlijk!

Josee, 11-10-2016

Afgelopen zomer waren we in Zweden, waar we eerst op een luxere camping waren, kwamen we daarna op (de basic) Sams Camping. Na een warm welkom, werd onze plek aangewezen, maar het was ook mogelijk om ergens anders te gaan staan. Van die service hebben we gebruik gemaakt en hebben toch een andere plaats uitgezocht. Helaas was het de week die wij er waren koud, winderig en regenachtig, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat een originaliteit met allemaal eigen gemaakte creatieve dingen. Iedere keer kwamen we weer nieuwe dingen tegen, erg leuk! Waar alles in Zweden erg duur is, is het hier voor goede prijzen, zodat je bijvoorbeeld een kind ook nog eens een ijsje kunt laten halen. De camping ligt op een prachtige (rustige!) plek vlak aan een behoorlijk groot meer, met verder ook een erg mooie omgeving.

We willen de eigenaren nogmaals bedanken, wat hebben jullie ons welkom laten voelen en wat een relaxte sfeer hebben jullie gecreëerd op deze camping.

Gereisd met partner in augustus 2016

Kennismaking met Zweden...

Joyce, 1-10-2016

Onze eerste plek in Zweden waar de tipi opgezet werd! Jongste hoorde dat zijn vader twijfelde of er stroom zou zijn, dus ging hij het wel regelen... Heerlijke dagen gehad met veel waterpret.

Sanitair was keurig! Alle voorzieningen hebben ook iets huiselijks. Supersfeertje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldige mooie locatie 💕

Carmen, 2-9-2016

Wij kwamen met 5 grote Campers, een ware invasie. Maar er werd over gelachen en na een hoop heerlijke gekkigheid werden wij geïnstalleerd .

Wat hebben wij ( 11 personen) ons welkom gevoeld 💕

Gereisd met vrienden in juli 2016

Knusse, kleine camping

Fam.Kocks, 22-8-2016

Een paar mooie dagen gehad als afsluiting van onze reis door Zweden.

Heerlijk rustig, kleine camping.

Geraldine is zeer gastvrij....

1 opmerking, een 2e toilet/douche zou fijn zijn, maar we hebben ons prima gered.

We komen vast terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Wat gastvrij!

Bert, 16-8-2016

Säms was het begin van onze rondreis door Zweden. We hebben overnacht in de Stuga.

Bij aankomst op deze zeer idyllische camping hadden we direct het gevoel welkom te zijn. Wat zijn de eigenaars gastvrij! Dat heeft voor ons direct het eerste gevoel van Zweden bevestigd.

Natuurlijk moet je op deze kleine camping niet zijn voor luxe, maar wat geeft het als je zo als gast wordt behandeld. Zo behulpzaam!. Zelfs hun zoon hielp ons als bekwaam vuurstoker mee met het maken van ons kampvuurtje.

Vanuit de stuga hadden we een schitterend uitzicht over het meer.

Hou trouwens wel rekening mee dat er in de ochtend geen verse broodjes zijn, maar dat je zelf voor het brood moet zorgen voor de volgende ochtend.

Het was jammer dat we de volgende dag weer moesten vertrekken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Säms in Herrljunga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Säms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Säms scoort een 9.41 uit 10 op basis van 22 reviews.