Bed and Breakfast Lekanders

9,1

2 reviews over Bed and Breakfast Lekanders in het Nederlands

Heerlijke plek, mooie omgeving

Mariah, 9-8-2016

Had gerust langer willen blijven.

Leuke speel gelegenheid voor de kinderen

Heerlijk ontbijt,

Schone en nette kamers en sanitair, aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Absolute aanrader!

Rene, 9-9-2009

Fantastische plek op het eiland Tjorn, op slechts 3 kwartier rijden van Goteborg. We hebben er helaas maar 1 nacht verbleven, maar dat had gerust langer mogen zijn. We werden er zeer gastvrij onthaald door Gerda (Nederlandse) die met haar man hun voormalige boerderij hebben verbouwd tot uitstekende gastenverblijven. Wij sliepen op een kamer met leuke bedstee voor onze twee jonge kinderen. Er is een centrale huiskamer met een grote keuken met alles erop en eraan, TV en leuke zitjes. Ook buiten prachtig aangelegd met een grote veranda. Echt een paradijsje. Perfect ontbijt in mooi eetzaaltje. Op het eiland zijn er plekken waar je heerlijk kunt zwemmen, wandelen en eten. Niet te missen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Lekanders in Fagerfjäll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Lekanders zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Lekanders scoort een 9.14 uit 10 op basis van 2 reviews.