Camping Oase Camp Storastrand

Camping Oase Camp Storastrand
Oase Camp Storastrand
8,8

7 reviews over Camping Oase Camp Storastrand in het Nederlands

Onvergetelijke vakantie in het prachtige Zweden!

Noah, 30-12-2016

Op Oasecamp Storastrand is iedereen één familie. Naast dat het een prachtige, rustige, gezinscamping is, is het ook een christelijke camping. Dit houdt in dat er elke zondag een dienst is.

Bijna alle campinggasten bestaan uit Nederlanders, en het is zwaar onmogelijk om maar één week te blijven. Er zijn veel mensen die een paar weken extra blijven omdat het zo reuzegezellig is.

De camping ligt op loopafstand van een groot meer waar je in kunt vissen, zwemmen en varen.

De camping zelf ligt echt midden in het bos. Als je 's avonds op pad gaat kom je heus een paar elanden tegen, en wij hebben zelfs een wolf gezien!

Het meest dichtbije centrum is 20 kilometer van de camping vandaan, dus je moet je boodschappen wel voor een week binnen halen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

onvergetelijk

Familie Ebbers, 28-8-2016

Oasecamp Storastrand is de gezelligste camping waar we ooit zijn geweest!

Voor de jeugd is er heel veel te doen bijvoorbeeld : sporten, zwemmen of 's avonds lekker chillen bij het kampvuur. Hoogtepunten waren kamperen op een onbewoond eiland en de wekelijkste voetbalwedstrijd tegen Zweden. Het meer heeft erg schoon water. De camping is klein en ligt wat afgelegen, maar er is genoeg te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Toch even een kritische noot......

Cornelis, 5-10-2013

Camping Oase camp was voor ons een hele uitdaging! De reis was lang en toen wij aankwamen kregen wij meteen het idee dat het verplicht was om aan van alles mee te doen (Sing inn, barbeque enz.) terwijl onze tent nog niet eens stond. Het recreatieteam speelde tijdens onze vakantie een dominante rol, nadat wij dit hadden gezegd werden wij gedoogd (voor ons gevoel). De omgeving is mooi en de natuur geweldig!

Het veld was dusdanig zompig dat op ons veld de tenten en caravans erg dicht op elkaar stonden want daar kon het. Wij gaan zeker nog eens naar Zweden maar dan niet naar deze camping.

Het contact met mensen op ons veld was (gelukkig) prettig.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Gezellige christelijke camping, prachtige natuur!

Joke, 26-8-2013

Mooie camping midden in de natuur. Er is een enthousiast recreatieteam die van alles organiseert voor de kleintjes en de groten. Vooral de wekelijkse kanobivak wordt erg gewaardeerd door de jongelui. Er is een kerkje op het terrein waar zondags een dienst gehouden wordt door een voorganger. Er zijn ook sing-inns, mannen- en vrouwenochtenden, barbeques en elanden safari's. De sfeer is erg goed en we hebben heerlijk weer gehad. Je kunt naar het prachtige meer met het strandje lopen waar je heerlijk kunt zwemmen. Mijn (grotere) kinderen zeggen gelijk dat ze volgend jaar weer willen door de gezelligheid die ze met elkaar hebben. Echt een aanrader dus!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Prachtige camping!

L. Vink, 25-8-2013

Prachtige en gezellige camping aan één van de Zweedse meren. De natuur en de rust is fantastisch. De camping is mooi opgezet en er worden leuke activiteiten georganiseerd door het animatieteam voor de kinderen/tieners. Kampeerders die voor rust,natuur en gezelligheid gaan kan ik deze camping ten zeerste aanraden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Mooi en rustig

Alise Klopper, 12-8-2013

Het is een leuke en gezellige camping omdat het niet al te groot is. Velen gaan gemakkelijk met elkaar om en er worden leuke activiteiten georganiseerd. Er is vlakbij een mooi meer om te zwemmen met een grasveldje waar je lekker kan liggen. Je moet wel een stukje rijden voor je in een leuk stadje aankomt maar dan heb je ook wat! Voor de mensen die genieten van de natuur, dan ben je daar helemaal op je plek. Een echte aanrader, ik wil daar graag nog eens vakantie vieren.
Gereisd anders in juli 2013

geweldig en een goede sfeer

Wilma en Richard, 12-7-2011

Oasecamp is een gezellige Chr. camping midden in de natuur. Aan de animatie voor jonge en oudere kinderen wordt veel aandacht besteed. De kans dat je elanden iet en herten is groot. Vanwege de talloze meren in dit gebied is zwemmen en vissen zeer voor de hand liggend. Al met al een leuke ervaring met een leuk team. 's avonds voor de ouderen kampvuur. En wie wil kan met anderen bijvoorbeeld zingen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oase Camp Storastrand in Åmål, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oase Camp Storastrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oase Camp Storastrand scoort een 8.76 uit 10 op basis van 8 reviews.