Matig

3 reviews over Camping Västerås Mälar in het Nederlands

top prijs, kwaliteit verhouding

bjorn, 31-1-2012

Voor een gezellige en sfeervolle camping aan een zeer prachtig meer ideaal. We zijn met vrienden geweest en hebben ons ontzettend goed kunnen vermaken in de prachtige steden rond het meer.
Gereisd met vrienden in juli 2010

Niet altijd bereikbaar in het naseizoen

Cristien, 22-12-2010

oktober 2010,

We gingen 1 weekje op familiebezoek, De receptie was in het na seizoen alleen in de morgen maar enkele uren aanwezig. We kregen eerst al te maken met een overboeking van een nacht, Er was niemand aan wezig die ons de sleutel kon geven, moesten we uit een kluisje halen, waarvan we de verkeerde code hebben gekregen. Bij aankomst was er maar bedlinnen voor twee personen terwijl we voor 4 personen hadden geboekt. Op een gegeven moment deed de verwarming het niet. Konden we pas de volgende morgen naar de receptie. Er zou een monteur komen, die kwam alleen 2 dagen later. Op de deur stond een telefoon nummer voor noodgevallen. Helaas allemaal in het zweeds, voor iemand die geen zweeds kan, was dit niet te begrijpen. De woningen waren op zicht mooi en de camping ligt aan het meer, met een strand en een ligweide. Veel campeerplaatsen en in de zomer vaart er een boot van de camping naar de stad Vasteras.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Prachtige maar dure bungalow op Zweedse camping

Manuela, 11-8-2010

Op doorreis naar Stockholm hebben we 1 nacht in een splinternieuwe bungalow verbleven op deze Zweedse camping. Een dure nacht overigens; ruime 1200 kronen p. nacht en 600 kronen schoonmaakkosten (niet verplicht). Een 6 pers. bungalow van alle gemakken voorzien (behalve was/droogmachine). Wifi was aanwezig (tegen betaling) maar deed het matig. Veel wespen bij bungalow. Het is raar aankomen rijden langs een fabrieksterrein waar de camping naast gelegen is. Naast de bungalows en stugbys een enorm groot terrein vol met campers en caravans. Een klein terrein voor tenten. Er is een restaurant en kiosk, geen animatie wel een speeltuin en strandje. Bungalow is niet optimaal ingericht; 1 slaapkamer kan gesloten worden, weinig privacy voor 6 prs.

TIP: huren van een motorboot met gps om te vissen op het meer. Tussendoor aanleggen in het haventje voor een hapje bij het haven-restaurant!

Gereisd familie in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Västerås Mälar in Västerås, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Västerås Mälar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Västerås Mälar scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.