Bed and Breakfast Basil Broers

9,3

3 reviews over Bed and Breakfast Basil Broers in het Nederlands

Zeker een aanrader !!

P.Wolthuis, 15-11-2010

Deze pas geopende B&B heeft ons zeer positief verrast. We werden zeer goed ontvangen en hebben 4 dagen met veel plezier doorgebracht in de zeer mooie omgeving. Als we weer richting midden Zweden gaan komen we hier zeker weer terug.

Familie Wolthuis Drouwenermond

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

perfecte plek!

familie wieren, 30-10-2010

Een aantal dagen er tussenuit. Met vliegtuig, via Bremen, naar Stockholm. Auto gehuurd. En na een middagje stad toe aan rust.

We zijn gaan rijden en kwamen terecht op deze fijne plek, B&B BasilBroers. Wat een leuk gezin om te gast te zijn. We voelden ons heel welkom.

Een geweldige tijd gehad. Heerlijk gewandeld door bossen en langs meren. Op de veranda gezeten met een borrel en lekker geslapen in de studio met mooi uitzicht op de parkachtige tuin (waar nota bene cantharellen groeien).

Kamers met allemaal eigen badkamer. Heel schoon en gezellig. En heel goede prijs/kwaliteitsverhouding. De volgende keer nemen we de kinderen mee. Om te vissen! Ik geef niet snel 10-en, maar hier kan ik niet onderuit.

Gereisd met partner in oktober 2010

Warm onthaal in het hoge noorden

fam. Bies, 14-10-2010

Wij hebben vier dagen doorgebracht in deze bed & breakfast en hebben daarvandaan leuke uitstapjes gemaakt. Wat een prachtige omgeving! Wel stil, maar wij komen juist ook voor onze rust naar Zweden. De mooie stad Orebro bezocht en verder veel gewandeld, door het bos en langs meertjes. Frisse lucht, hier knap je echt op.

Ook de gastvrijheid van de (Nederlandse) eigenaren was heerlijk, je kwam echt in een warm bad. En waar vind je een B&B met kamers die allemaal een eigen douche en toilet hebben? In de studio's zat zelfs een keukentje! En dat voor die prijs. De kamers waren schoon en fris.

Ontbijt is prima, 's middags een wijntje op de veranda, ruimte genoeg voor de kinderen om te spelen. En we hebben allemaal goed geslapen, de bedden waren prima en je hoort 's nachts nauwelijks iets, terwijl er toch een weg in de buurt is.

Op 200 m. afstand is een camping met een meer waar je kunt zwemmen.

Het dorpje is klein, weinig te beleven maar wel vriendelijk. We komen nog eens!

Gereisd met vrienden in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Basil Broers in Riddarhyttan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Basil Broers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Basil Broers scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.