Camping Herrfallet ****

5,7

40 reviews over Camping Herrfallet in het Nederlands

Meevaller

Patricia, 16-8-2017

Door de slechte reviews waren we bang dat dit de ergste stop op onze rondreis zou worden. Het viel ons alles mee, de meest slechte reviews zijn van 2016 of daarvoor en in de tussentijd is er waarschijnlijk een hoop veranderd. Wij waren in ieder geval aangenaam verrast. Wij hadden een rondreis Zweden geboekt bij de gespecialiseerde touroperator. Herrfallet wordt daar o.a. aangeboden in een rondreis waar bv ook Jalluntofta in zit, naar deze laatste zijn wij als eerste geweest. Ik snap niet dat deze laatste beter beoordeeld wordt dan Herrfallet op Zoover. De huizen zijn vergelijkbaar (Herrfallet heeft alleen geen vaatwasser in het huisje en de douche is wat eenvoudiger). De ligging van Herrfallet is aanzienlijk beter, vanuit het huisje kijk je zo op het meer. Op Herrfallet worden ook veel meer activiteiten aangeboden. Kortom, deze camping verdient absoluut een beter cijfer dan de net geen onvoldoende die hierboven staat! O ja, en degenen die het niet schoon vonden: dat heb je dan te danken aan de vorige huurders. Het wordt veel verhuurd aan Nederlanders en die kiezen er meestal voor om het zelf schoon te maken omdat de schoonmaakkosten aan de hoge kant zijn...
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke mooi gelegen camping

Heidi, 5-1-2017

Vanuit Stockholm kwamen we op deze camping terecht. Een ideale plek om een paar dagen uit te rusten. Mooi gelegen aan het meer, je kunt er fijn wandelen. Er is bij de receptie gratis wi-fi, het sanitair is redelijk en er is 16A stroom.
Gereisd met partner in augustus 2015

Ligging is prachtig, de rest is bagger

Mathijs, 8-8-2016

De ligging is mooi aan het meer in een bos, het park is uitgestrekt en er is genoeg ruimte. De receptie is nieuw en mooi. Dat zijn de enige positieve punten die dit park heeft.

Over de huisjes is niet naar huis te schrijven. Ze zijn ernstig verouderd, slecht (lees: niet) onderhouden en ruiken muf. De muren en plafonds zijn vies en zitten vol met doodgeslagen insecten en de ramen en deuren gaan niet goed dicht. De bedlinnen die je kunt huren zijn versleten. Het tuinmeubilair staat op instorten.

Het nabijgelegen stadje Arboga is net zo dood als de doodgeslagen insecten op het plafond. Stockholm ligt op een acceptabele afstand en een aanrader is de Kolmarden Zoo op een uur rijden van het park.

Kortom, dit park raden we sterk af.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer!

G.B, 7-8-2015

Het meer is mooi, de eigenaar is erg aardig en neemt de tijd om de omgeving door te nemen. Het receptiegebouw is erg mooi. En Stockholm is goed te doen per trein. Tot zo ver de positieve punten. Het huisje was vreselijk. Een vreselijke vieze lucht kwam uit het hele donkere huisje. De inrichting was oubollig. Dit zou geen probleem zijn als het schoon zou zijn. Overal insectenresten. Tussen de enkele horren zoemden de insecten. Buitenom het huisje was het een en al viezigheid. We hebben eerst alle pannen en borden en bestek afgewassen. De slaapkamers waren donker, bedden waren vochtig en de insecten kropen over de grond. De televisie werkte niet. Deuren en ramen klemmen en gaan haast niet open, of meer dicht. Om echt depressief van te worden! Het restaurant is ook vies en tafels worden niet afgeruimd en staan gerust een aantal uur met de vieze borden. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat het uitgestorven is. Er is voor kleine kinderen echt niks te doen. Het waren 3 hele lange nachten.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

prachtig gebied stuga's te veel verouderd

Misja, 6-8-2015

We hadden wat onderweg negatieve reacties gelezen op Zoover en moeten helaas erkennen dat deze opmerkingen terecht lijken. 't is een prachtig gebied met veel mogelijkheden, maar de stuga's zijn oud. Dat op zich is niet erg als ze dan maar wel onderhouden, gerenoveerd worden. Ik heb de eigenaar er op aan gesproken en die gaf weinig respons. Kreeg niet de indruk dat als we volgend jaar zouden komen er veel veranderd zal zijn. De bedden zijn echt slecht en het meubilair is heel oud gedateerd. Er zit niet een stoel tussen waar je lekker op zit. We wilden fietsen huren, wat volgens touroperator moet kunnen, maar dat bleken alleen skelters te zijn. Op de vraag waar dan, werden we naar de VVV in Arboga gestuurd zonder verdere aanwijzing. Wat eerdere reacties al zeiden. Als ze de uitstraling van de nieuwe receptie maar voor 50% ook op de woningen van de gasten zouden toepassen, zou het al prima zijn. Erg jammer.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

weg vakantiegevoel

EFKA, 22-7-2015

Ligging complex is mooi echter de huisjes dateren uit jaren 70 met nog dezelfde stijl en inrichting. Eerste aangeboden huisje (nr 40) stonk ontzettend en hebben we nr 16 gekregen, stank iets minder, zeer oude vloerkleden, banken versleten, slechte matrassen, afzuiging boven douche leek verstopt met stof bleef vogel te zijn. Oude tuinset, kozijnen vol met spinnenwebben en resten van insekten. Het is ontzettend jammer en teleurstellend dat dit soort huisjes worden aangeboden. Ons vakantiegevoel was direct weg bij openen deur van woning.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Niet meer voor ons!

Amber, 15-7-2015

De huisjes waren duidelijk blijven hangen in de jaren 70 en het leek alsof er al 20 jaar niemand meer in ons huisje was geweest. Ons donker gelegen huisje stond helemaal achteraan in het park en zat onder een laag met insectenresten en spinnenwebben. Ook was het van binnen smoezelig (pannen etc. vies) en het nodigde niet uit om te gaan koken. Niet meer voor ons! Wel prachtig gelegen. Het geld zat duidelijk in de mooie receptie.
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Slecht bevallen

Hans, 14-8-2014

Deze stuga is ons als slechtste bevallen in de tijd dat we Zweden bezocht hebben. Het is eigenlijk een schuur, zo groot is het. Het huis was smerig bij aankomst. De banken zaten vol haren en de vloerkleden hebben we gelijk allemaal op een hoop gegooid. Overal resten insecten op de muren en plafonds. In het schuurtje zat een wespennest en men wilde deze niet weghalen. De wespen worden dan boos. Na nog een keer klagen, hebben ze het wespennest de volgende dag eraf geslagen en laten liggen. Lekker makkelijk. De gehele dag en nacht door hoor je een apparaat zoemen.

Arboga zelf is een akelig stil gat waar niets gebeurd. Misschien in de middeleeuwse week, maar nu was er niet veel aan.

De trein naar Stockholm vanuit Arboga was ook prijzig. Voor 2 volwassenen en een jongere (tot en met 15 jaar is gratis) ongeveer 145 EUR voor een retourtje.

Hier komen we niet meer terug. Het geld zat duidelijk in de nieuwe receptie en de hummer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Mooie plek en een mooie omgeving.

maaike_hakfoort, 28-7-2014

Eenvoudige huisjes (erg slechte bedden) op een mooie plek in een mooie omgeving. Er is een leuke speeltuin, kano's en waterfietsen zijn er te huur.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Jammer van het weer

Maurice&Louise, 13-8-2012

Voor de 3e keer hier geweest helaas zat dit keer het weer(veel regen) niet mee.

Het was fijn zeker nu met de olympische spelen dat er een nieuwe tv was.

Hadden ook nu uitgezocht om met de Middeleeuwse dagen in Arboga te kunnen zijn en dat was heel gezellig en om dat moment heel lang droog :). Huisjes zoals bekend wel oud maar alles werkt en de ruimte is goed. Het restaurant was (nog steeds) zeer beperkt, we hebben er geen gebruik van gemaakt aangezien er voor avondeten maar 2 keuzes waren: hamburgen van 90 gram of hamburger van 140gram.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Herrfallet bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Herrfallet in Arboga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Herrfallet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Herrfallet scoort een 5.73 uit 10 op basis van 40 reviews.