Bed and Breakfast Dutch Harbor

Bed and Breakfast Dutch Harbor
Dutch Harbor

1 review over Bed and Breakfast Dutch Harbor in het Nederlands

Rustige, mooie lokatie met super gastvrije service

Lucas, 10-1-2010

Hier een lang weekend met mijn vader (50+) en zoon (3+) geweest. We zijn super gastvrij ontvangen door de Nederlandse eigenaren Laura en Erik. Zij hebben deze voormalige school weten om te toveren tot een herberg met zeer huiselijke sfeer.

Als er iets is kan je makkelijk bij ze terecht. Helpen je graag.

Voor kinderen (3+) een prima omgeving om te ontdekken (bos, meer). Voor baby's iets minder geschikt.

De kamers zijn eenvoudig en schoon. Ontbijt is een "Europees" (dus niet alleen Knackebrod!).

In de omgeving kan je goed wandelen en ontspannen. Helaas hadden wij net matig weer (regen). Super leuke wandeling gemaakt vanaf Dutch Harbor een berg op. Op de top 'beloond' met een huisje waar je GRATIS (ja echt) een vuurtje kon stoken en uit kon puffen.

Een auto een must. Alles ligt behoorlijk ver van elkaar, "om de hoek" is al snel 30 minuten rijden.

Aanrader! Kom ik zeker nog wel een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dutch Harbor in Sandöverken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dutch Harbor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Dutch Harbor scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.