Camping Antjärns

Weer vandaag6°-2°

2 reviews over Camping Antjärns in het Nederlands

Slechte camping

Fam. Veldt, 5-8-2017

Wij hadden een stuga met douche en toilet. Toilet was donker en muf en de douche hebben we maar niet gebruikt. Zelfs zonder claustrofobie wil je daar niet douchen. De douches op de camping waren niet veel beter. Servies was incompleet. Geen kastjes om ook maar iets in te zetten. Het ene raam dat open kon viel half uit elkaar. Op een stoffer en blik na niks om je huisje mee schoon te maken. De theedoek die er hing, hing er denk ik al de hele zomer. Ontvangst bij receptie was ook niet erg gezellig. Zoals in vorige beoordeling positief was was er nu echt niks voor de kinderen behalve de standaard speeltuin. Alles is erg gedateerd. Gelukkig zaten wij er maar 3 nachten en is er in de omgeving genoeg te doen dus je hoeft niet op de camping te blijven. Maar wij komen hier niet nog een x.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een echte aanrader

Jan, 17-8-2011

Op onze terugreis naar Nederland hebben we deze camping aangedaan.

We hebben zelf geen jonge kinderen maar als je deze hebt is deze camping zeker een echte aanrader wat een vertier en vermaak voor de kids.

Verder willen we melden dat de eigenaars echt met hart en ziel in deze camping zitten.

Alles is zeer netjes en schoon.

Als wij volgend jaar weer terug rijden naar NL dan wordt het voor ons weer een stop.

En nogmaals bedankt voor de gezelligheid!

Groeten

Jan en Dorthie

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Antjärns in Härnösand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Antjärns zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Antjärns scoort een 2 uit 10 op basis van 2 reviews.