Bed and Breakfast Stuga Sagorna

Stuga Sagorna

Matig

2 reviews over Bed and Breakfast Stuga Sagorna in het Nederlands

Piet en Annemiek, 18-1-2008

Ver in the middle off nowhere, het eten is gewoon slecht te noemen en kindvriendelijk kan ik het zeker niet noemen er is nml behalve de honden niets te doen ....je kijkt uit over een aardappelveld...sorry maar ik vond het zonde van ons geld had het liever aan een ander soort vakantie uitgegeven.

Groetjes Piet en Annemiek en kids

Gereisd familie in januari 2008

Linda, 5-7-2007

Prachtig gelegen dichtbij het bos , het huis grenst aan een meer...vriendelijk service en schappelijke prijzen voor het huren van een quad...we willen graag nog een keer terug komen in de winter zeker nu we kennis hebben gemaakt met de 8 sledehonden! De bedden slapen goed , wij zijn hier echt tot rust gekomen en een beetje jaloers op Bert en Vera de eigenaars...zij kunnen iedere dag van deze prachtige omgeving genieten.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Stuga Sagorna in Asele / Gafsele, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Stuga Sagorna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Stuga Sagorna scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.