Camping Asele

8,5

4 reviews over Camping Asele in het Nederlands

fantastisch

S. Kooijman, 1-9-2009

12 dagen genoten........ mooie aan een rivier( vol met baarzen en snoeken) gelegen camping. Sanitair erg schoon. Zwembad, sauna's, zweeds stoombad en restaurant aanwezig.( supermarkten op 5 min rijden)

Stuga's (houten huisjes) leuk ,schoon en gezellig. De nederlandse eigenaar is erg vriendelijk en niet te beroerd je wat van de omgeving te laten zien. Onze dochter van 3 heeft het ook super naar haar zin gehad. De gruwel verhalen over de muggen die wij vantevoren hadden gelezen bleken ( zolang je je goed insmeerd met jungleoil) niet waar. Schitterende omgeving met veel wild. ( rendieren en elanden).

Veel mooie plekken in de buurt die vanuit de camping makkelijk te bezoeken zijn.

In 1 woord....FANTASTISCH

Een complete camping voor een fijne vakantie

we zijn nu 2 dagen thuis en willen eigenlijk nu al terug, gaan in februari terug om het in de winter te bekijken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Voor herhaling vatbaar

Kooijman, 1-9-2009

Zeer aardige eigenaren. Vele leuke dingen in de omgeving gedaan en mooie plekken gezien. Rendieren gespot, Elanden gezien, gevist en Quad gereden in het bos.
Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Een Aanrader

Fam Kruis, 19-5-2009

De camping is gelegen op een mooie plek en er is van alles te doen.

De eigenaar is druk in de weer om het nog beter te maken.

Wij hebben het naar onze zin gehad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Ideaal voor motorliefhebbers

Joop en Trijnie, 5-10-2008

Bert is sinds jan. 08 eigenaar en is de camping aan het opknappen. We zouden een nacht blijven. Het zijn er 4 geworden. Bert heeft de omgeving laten zien en ons meegenomen naar het dorpsjaarfeest. Wij gaan zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Asele in Asele / Gafsele, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Asele zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Asele scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.