Beoordelingen Vakantiehuis Kyrkonas 4

Kyrkonas 4
5 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiehuis Kyrkonas 4
Torsby

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kyrkonas 4 in Torsby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kyrkonas 4 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiehuis Kyrkonas 4 scoort een 8,9 uit 10, op basis van 5 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kyrkonas 4 in Torsby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kyrkonas 4, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiehuis Kyrkonas 4 de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 23 vakantiefoto's van Vakantiehuis Kyrkonas 4 vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zweden. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Värmlands. Vergelijk Vakantiehuis Kyrkonas 4 met andere accommodaties in Torsby.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

4 beoordelingen over Kyrkonas 4

5 beoordelingen
8,4
8,5
9,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met oudere kinderen, Aug. 2010
"Mooi huis in prachtige omgeving!"vertalen
henriette
10,0

21-08-2010 Dit is een zeer ruim huis met 4 slaapkamers. Prachtig uitzicht over het meer. Er is een royale tuin rondom en er zijn twee bootjes: roeiboot voor 6 pers. en watertrapboot voor 4 pers. Aan de overkant van het meer is een klein strandje.
Je kunt er alle nederlands tv zenders ontvangen (ideaal voor de kids).
Het huis is compleet met wasmachine, vaatwasser, senseo enz... Comfortabele bedden.
Een kleine supermarkt in het dorpje Vitsand (5 km)...eigenaar is nederlander. Torsby ligt 15 km daar vandaan en heeft veel meer winkels. We hebben verschillende Elanden gezien. Op de laatste dag zelf een moeder met twee kalfjes in het bos tegenover het huis.
Dit is een heerlijke bestemming als je van rust en ruimte houdt! De natuur is prachtig!

met oudere kinderen
"Mooie villa aan het meer"vertalen
John

01-03-2009 Mooie ruime villa aan het meer,bij
het huis hoort een boot,in het meer
kun je vissen en zwemmen,

met jonge kinderen, Feb. 2009
"Mooie plek aan het meer"vertalen
amriet

28-02-2009 Dit vakantie huis ligt prachtig aan het meer, dichtbij
het ski gebied Hovfjallet, we zijn er een week geweest en hebben het erg naar ons zin gehad.
Het huis was ruim en van alle gemakken voorzien
ook konden we Nederlandse TV kijken en radio
luisteren.
In de tuin hadden herten en elanden gelopen.
In de zomer komen we weer terug , kunnen we varen,vissen en zwemmen in het meer.

met oudere kinderen, Juni 2008
"Fantastische plek direct aan het meer"vertalen
v.d.Hoorn

01-03-2009 We hebben een mooie vakantie gehad in dit
vakantiehuis , van alle gemakken voorzien.
De kinderen hebben het ook erg naar hun zin
gehad varen en spelen in het water.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?