Camping Knut's

Camping Knut's
Knut's
8,8

23 reviews over Camping Knut's in het Nederlands

Heerlijk appartement aan het meer

Mariette, 12-8-2017

We hadden deze camping uitgezocht vanwege de positieve reviews over de eigenaren en kwamen er pas later achter dat er sinds mei 2017 nieuwe eigenaren waren. Maar dat doet niets ten onder aan alle mooie berichten hieronder. Geert en Roos zijn een zeer goede gastheer en gastvrouw. Ze doen erg hun best om het hun gasten naar de zin te maken, zijn erg vriendelijk ook tegen de kinderen.

Bij voldoende animo zet Geert een groot springkussen op en komen alle kinderen van de camping erop af.

Wij zaten in het benedenappartement en genoten van alle luxe, twee ruime slaapkamers, een aparte woonkamer en woonkeuken. Zelfs toen onze tv niet werkte, gaven ze hun eigen aansluiting op voor ons, dat geeft echt een klant-is-koning-gevoel. Verder had ons appartement een lekkere tuin met uitzicht op het meer.

Helaas geen vers brood in de ochtend, en Torsby is dan toch een stukje rijden.

We hebben mooie wandelingen gemaakt, een stukje om het meer, en ook aan de overkant van de weg nog een stuk richting twee andere meertjes.

De camping is rustig en vredig, het was onze eerste camping op onze eerste reis naar Zweden en we waren onder de indruk van de stilte die er is, je komt echt tot rust!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een aanrader want klein maar fijn !!

Geert, 7-8-2017

NL-Eigenaresse, Roos, en haar partner Geert, hebben deze camping sinds mei dit jaar en maken deel uit van de groep die zich onder de naam "Rondje Scandinavië" presenteren. Gezien onze eerdere ervaringen met die NL- eigenaren, past Roos met deze camping perfect binnen de groep. Gastvrijheid is nr.1, vriendelijkheid is nr 1a, goed en schoon sanitair is nr 1b... kortom je best doen om het de gasten naar de zin te maken. Het is een kleine camping maar Roos hecht er veel waarde aan om iedereen een mooi en ruim plekje te geven. De ondergrond is gras. Midden op de camping is een kampvuurcirkel waar je een vuurtje mag stoken. Je kunt op het meer heerlijk met de kano aan de gang. Er is een strandje. De hond kan fijn zwemmen op de plek waar de kano's te water worden gelaten etc etc. Kortom.... een aanrader! Roos ook nog bedankt voor jouw hulp nav onze autopech. Vanzelfsprekend kwam ze direct helpen !

Wij hebben dit jaar in Zweden 15 campings bezocht en wij zijn tot de conclusie gekomen dat Roos met haar Knut's Camping de winnaar is van onze # 1 Award !! Waarvan akte... alleen jammer dat je er (nog ?) geen ijsje kon kopen.

Gereisd met partner in juli 2017

heel prima lekker rustig

w.j. van Eekelen, 6-2-2017

vriendelijke nederlandse eigenaren schoon sanitair een echte familie camping
Gereisd met partner in juni 2016

Pracht camping voor rustzoekers.

Fred Koopmans, 16-8-2016

Wij waren in 2016 de eerste kampeerders begin mei. Uit Noorwegen komende. Heerlijke rust en omdat het voorseizoen was (nog) geen activiteiten. Prachtig uitzicht over het meertje waar je in de zomer vast heerlijk kunt zwemmen.
Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijke rustige camping

D, 4-8-2016

Een rustige, groene, kleine, gemoedelijke camping. Geen vaste plekken. Schoon sanitair. Zeer vriendelijke eigenaren. Genoeg keuze uit schaduw- en zonplekken. Mogelijkheden voor kanoën en andere watersport. Veel wandelingen in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Kleine Fantastische rustige camping.

Marjolein Everaardt, 3-8-2016

Wat een rustige op deze camping. Kleine camping waar je echt tot rust komt. We mochten zelf kiezen waar me mochten staan. We kozen een heerlijke plek waardoor we een enorme ruimte om ons heen hadden. Richard en Kirsten zijn heel gastvrij en ook voor de kinderen erg aardig. We hebben een kanotocht in de avond gedaan onder begeleiding van Richard. De kinderen hebben genoten. Worstje bakken boven vuurtje op een eiland. Daarna nog bevers gespot.

De camping ligt aan een prachtig meer.

In de omgeving is genoeg te doen. We hebben mountainbikes gehuurd een mooie wandeling gemaakt. Elanden park.

We komen zeker een keer terug.

Groetjes familie Everaardt

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Helemaal thuis in Zweden!

Nelleke, 25-7-2016

Heerlijke camping voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Wij kwamen helemaal tot rust en bleven langer dan gepland. Prachtig uitzicht op het meer en mooi sanitair. Eigenaren Richard en Kirstin weten veel te vertellen en zijn zeer behulpzaam en gastvrij. Richard bakt elke morgen heerlijke broodjes en heel goed dat de WiFi beperkt toegankelijk is, vinden wij (onthaasting 😉). De omgeving biedt mooie mogelijkheden voor wandelen, fietsen en kanovaren (incl bevers). Knut's Camping heeft onze harten gestolen, ondanks alle muggen en steekvliegen :) we komen graag terug.
Gereisd met partner in juli 2016

Wietse Ackema, 11-7-2016

Geweldig uitzicht met hele vriendelijke camping eigenaren!

Super schone en moderne, frisse appartementen!

Gereisd alleenreizend in juli 2016

De camping voor rustzoekers en natuurliefhebbers

Bea Kamphuis, 3-7-2016

Hier kom je tot rust. Geen grote plaats in de omgeving. Alleen maar prachtige natuur en veel ruimte. De plekken bij het meer bieden een adembenemend uitzicht. Wolkenluchten, zwemmende reeën en soms vissen die even boven komen. De camping is keurig onderhouden en de Nederlandse eigenaars kunnen je alles vertellen over de omgeving. Ook organiseren ze bever- en elandsafaries. De knutjes zijn iets om rekening mee te houden als het regenachtig is met weinig wind. Maar in de wind en/of de zon heb je amper last van deze mugjes. Het sanitair is goed verzorgd en schoon.
Gereisd met partner in juni 2016

Mooie, nette camping en leuke eigenaars

TimDeKampeerder, 14-9-2015

Het is een mooi terrein dichtbij een klein dorpje. Het is er lekker rustig maar je zit toch op 100 meter van een weg en daar hoor je soms auto's over rijden (je zit dus niet midden in het bos) Voor de tenten is een mooi grasveld beschikbaar. Het sanitair is schoon en wordt goed bijgehouden. De eigenaars zijn erg vriendelijk en vooral Richard kwam regelmatig een gezellig praatje houden. Het enige wat wij in 2015 zouden verwachten is gratis toegang tot het WiFi.
Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knut's in Torsby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knut's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Knut's scoort een 8.83 uit 10 op basis van 23 reviews.