Bungalow Klarälvsbyn

7,4

30 reviews over Bungalow Klarälvsbyn in het Nederlands

Mooi maar saai

Mieke, 19-8-2017

De eigenaar was een prima kerel. Erg afgelegen gebied, onverharde weg er naar toe! écht alleen natuur. Heel stil (en saai). Geen georganiseerde kano- of eland tochten. Huis erg verouderd maar wel schoon. Je moet er van houden, denken wij.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

summerholieayday

jesper dige, 2-9-2014

Super good summer holieayday house.
Gereisd met partner in januari 2014

Mooi plekje

iplattel, 21-8-2014

Een leuk plekje waar niet heel veel te doen is behalve als je van veel wandelen of vissen houd.Een mooi huisje,lekker ruim,mooie keuken.Leuke vuurplaats.Het stikte er van de muggen.Het was echt vreselijk zo tegen de avond.De wandeling naar Langberget uitzichtpunt is mooi de wandeling naar digerfjalet een waterval ligt daarbij in de buurt en is heel kort.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Klarälvsbyn bij:

Rustig park in schitterende omgeving

Geraldine van Binsbergen, 25-6-2014

De bungalow die wij bewoonden had een nieuwe keuken. Op het ogenblik wordt er ook weer aan de bungalows en de omgeving gewerkt door de Deense beheerders. Beheerder Jens beheerst het Engels uitstekend.

Veel ruimte om de stuga met een bloemenveld ernaast. Jammer dat er niet veel wandelmogelijkheden in de directe omgeving van het park is. Daarvoor kun je het beste naar Langberget rijden waar goed gemarkeerde en begaanbare wandelroutes zijn.

Gereisd met partner in juni 2014

jammer van de plaats Sysslebäck

Marian en Bas Venhuizen, 3-9-2013

De bungalows zijn netjes en hebben een nieuwe keuken met oven en magnetron, ook de zijn de slaapkamers netjes. Alleen jammer dat de omgeving weinig heeft te bieden als het zomerseizoen over is want als je nar de school vakanties van de Zweden gaat is er niks meer te doen.
    Gereisd met partner in augustus 2013

Heel oud en vies

Heerhugowaard, 4-9-2012

Huisje 2 op onze reis door Zweden en Noorwegen. We hadden al vernomen dat de Nederlandse eigenaren er niet meer waren en dat de service flink achteruit was gegaan. We werden vriendelijk onthaald door een mevrouw die best aardig engels sprak. Maar er werd verder niet veel aan ons verteld over de omgeving, gelukkig hadden we onszelf goed voorbereid en hadden we op de camping wifi dus konden we zelf een paar dingen opzoeken. Huisje is groot en heeft een handige droogkast maar verder is het oud en ruikt het er vies. En het was niet echt schoon, zag nog haren op het bed en veel haren in het doucheputje. Keuken is zo oud dat ie niet meer goed schoon te krijgen is. Afzuigkap ieeeh, bestekbak ieeh, te vies. Wij waren aan het eind van het seizoen en veel activiteiten konden dan ook niet meer plaatsvinden, huskytocht, beversafari en de rondleiding in de chocoladefabriek werd ook niet meer gegeven. Erg jammer. Gelukkig waren wij hier maar 3 dagen.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Zware teleurstelling

Sjonnie Flodder, 30-8-2012

Dit was de derde keer dat we op Klaralvsbyn waren, en meteende laatste.

Eerste 2 keer waren fantastisch, toen het park nog bestierd werd door een andere familie.

Maar nu? Geen normale ontvangst, je krijgt een foldertje in je handen gedrukt met wat telefoonnummers, je krijgt een huisje toegewezen en verder moet je het maar uitzoeken. Heel veel achterstallig onderhoud en een stinkende badkamer.

Kortom: De wisseling van eigenaar is een verschil van dag en nacht!!

Wij gaan op zoek naar een andere bestemming in Zweden want dat blijft toch een prachtig land!!!!!

Gereisd met partner in juli 2012

Teleurstelling

Wijnand en Silvia, 21-8-2012

Bij het inlezen voor de vakantie hadden we hier hoge cijfers gezien, dus moest het een topper worden.

Bij aankomst meteen al een domper, een jonge dame had de sleutel een info boekje en dat was het, beetje op de manier van hier en ga.

Verder was in het huis van alles wat niet goed was, enkele lampen deden het niet meer, de droogkast maakte wel lawaai, maar drogen eh niet dus.

Ook de inrichting van het huis valt veel te verbeteren.

Van de beloofde activiteiten vanuit de reisgids hebben wij niets gemerkt, door de logboeken werd ons duidelijk dat door de wisseling van de eigenaar de gastvrijheid er niet meer is.

Wel belangrijk voor mensen die voor het eerst in dit gebied komen.

Ook het ontbreken van een medewerked waar je even wat kan vragen is een gemis.

Er is wel een telefoon nummer, maar dat is niet altijd handig ivm de taalbarriere en de kosten van even een telefoontje plegen.

Voor ons was de 3 hele dag te lang.

Gereisd met partner in augustus 2012

Huisjes zwaar aan renovatie toe.

Volbeda, 12-8-2012

Klarälvsbyn lag op een mooie locatie. Er was volop ruimte voor de kinderen om elkaar te ontmoeten, te voetballen, vuurtjes te stoken. Dat was erg leuk. De huisjes waren zeer ruim. Verder zijn ze zwaar aan renovatie toe. De ontvangst was waardeloos.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Dikke, dikke tegenvaller

peng, 2-8-2012

Wij kwamen dinsdags aan i.p.v. maandags i.v.m. met de overtocht die vol zat. We werden opgewacht door een Engels sprekende vrouw die veel haast scheen te hebben. We kregen de sleutel en ze vroeg wat wij wilden gaan doen. Ze heeft wat verteld en vertrok ook meteen met de woorden "achter het huisje staat een telefoonnummer voor het geval dat én als jullie donderdag weggaan dan laat de sleutel maar in het slot"...om vervolgens niemand vanaf die dag meer bij de receptie te zien. Inrichting was diep en diep triest (van de loppis??). De koelkast stond op een 'nachtkastje??" en was zo gammel als wat. (aan mijn kant van het bed stond in ieder geval geen nachtkastje meer!). De veranda was zo klein dat er met moeite twee stoelen konden staan. In de brochure staat dat het riviertje op 200 meter afstand ligt...dan moet je over het erf van de boer wat dus verboden is. Het gebied is mooi maar geef mij Noorwegen maar...daar kan Zweden niet tegenop.
    Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Klarälvsbyn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Klarälvsbyn in Syssleback, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Klarälvsbyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Klarälvsbyn scoort een 7.36 uit 10 op basis van 35 reviews.