Uitstekend

9 reviews over Camping Bjorkebo in het Nederlands

mooie ruime plek

Mudde, 5-8-2017

Mooie ruime plekken met aan de rivier eigen kampvuur-plaatsen. Heerlijk rustige camping. Vriendelijke en enthousiaste eigenaar! Eenvoudig maar schoon sanitair.

Wij zijn er op de terugweg weer langs gegaan en hebben toen nog geproefd van de heerlijke taart!

Gereisd familie in juli 2017

Mooie plek aan de klarälven

Janijntje, 26-8-2016

Mooie ruime camping aan de rivier bij de klarälven. Als je aan de rand staat met uitzicht op het meer, heb je een prive plek voor een heerlijk kampvuur. Ook kun je op 2 plekken op de camping zelf een kampvuur bouwen.

Sanitair is netjes maar wel erg beperkt. Ook kun je voor 2 uur een sauna huren.

Broodjes zijn op de camping te bestellen.

Je hebt super uitzicht op de rivier waar dagelijk vlotten langs komen. Vissers komen ook goed aan hun trekken en vanaf de camping zijn er ook diverse wandelingen te starten.

Gereisd familie in augustus 2016

Prima camping

Smit, 22-8-2016

Camping nabij doorgaande weg (zonder hinder hiervan te ondervinden) en de de rivier. Vriendelijke (Duitse) eigenaren. Genoten van haar zelfgebakken taart. Sanitair is netjes en simpel. Op weg naar het noorden of zuiden (ook) een fijne doortrekkerscamping.
    Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Bjorkebo*** bij :

Ontzettende aardige eigenaar en keurige plaatsen

Jacob Jan, 9-8-2016

De camping heeft mooie gemaaide plaatsen, een volleybalveld en een mooie ligging aan de rivier. De gastvrouw verkoopt in het winkeltje zelf gebakken taart, echt een aanrader! Een zeer leuke tijd gehad op deze camping!
      Gereisd met vrienden in augustus 2016

Rust en mooie natuur.

Wil, 30-7-2014

Mooie ruim opgezette rustige camping direct aan de rivier.
      Gereisd familie in juli 2014

Geweldige ruime camping

Wil, 29-7-2014

Zeer mooie schone ruim opgezette camping direct aan de prachtige rivier.
      Gereisd familie in juli 2014

Super camping

de vakantievierders, 1-6-2009

Sinds 2001 komen wij op de rustig gelegen camping Björkebo in het prachtige Värmland.

De kinderen willen hier elk jaar weer naar toe. De hele dag bij de rivier spelen, zwemmen, bootje varen, vissen en natuurlijk tegen de avond elanden zoeken en dan nog even kampvuurtje maken, dit maakt de dag compleet.

Vrienden en kennissen komen we hier elk jaar weer tegen.

Gereisd familie in juni 2009

Vaste stop

Corina Alblas, 5-8-2008

Altijd even een paar dagen relaxen.

Prachtige omgeving, lekker elanden zoeken 's avonds, vissen kanovaren en vuurtje stoken.

Voor ons hoort het bij zweden.

Gereisd anders in augustus 2008

eindelijke weer thuis

r.rozema, 28-7-2008

vanaf 1985 altijd even naar gun en bangt op camping bjorkebo.Op de heen en de terugreis door zweden en waar we meestal vrij kamperen.

Heerlijk rustig camping ,kinderen kunnen zwemmen kanoen,tafeltenisen, wandelen voetballen, minigolf, vuurtje stoken, overnachting in een prachige blokhut op de zomerweide voor 100sk de man.

Meesal mooi weer. Af en toe verga je van de muskieten en knot, maar dat heb je ook bij ons in Bakkeveen. Al met al wij komen hier elk jaar graag weer even terug. En ook onze vrienden zien we hier vaker terug.

Gereisd met vrienden in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Bjorkebo*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bjorkebo in Stöllet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bjorkebo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bjorkebo scoort een 9.04 uit 10 op basis van 12 reviews.