8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Storängens (Glamping)*** bij :

42 reviews over Camping Storängens (Glamping) in het Nederlands

Genieten in van de prachtige omgeving!

Monique, Edwin en Aimée, 19-8-2017

Kanoën op de rivier de Klarälven was zo gaaf! Met de stroom mee en dan af en toe stoppen bij leuke strandjes. En dan opgehaald worden met de camping bus. Relaxed! Goed georganiseerd!

's Avonds met een vlot op beversafari en daarna in het donker om een kampvuur worstjes grillen!! Spannend en gezellig. Mooie verhalen van Alex!!

Paardrijden bij zonsondergang.

Wandelen naar waterval Brattfallet.

Shoppen in Karlstad.

We stonden met onze tent aan de rivier: super!!!

Eigenaren en personeel zijn uiterst vriendelijk, behulpzaam en hebben plezier in wat ze doen.

Kortom mooie plek om vanalles te kunnen ondernemen. En een ontspannen en actieve vakantie te kunnen beleven.

In de toekomst komt er nog een fijn restaurant, liefst met een link naar de roots van de eigenaresse!!

Absolute aanrader!

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke plek langs de rivier

Linda, 18-8-2017

Rustige natuur camping zonder animatie. Maar voor kinderen zoveel te doen. Elke avond kampvuur van zelf gesprokkeld hout. (Berk brand ook nat) Het liefst zou ons zoontje de hele dag op de steiger staan vissen. Met 13 voorentjes op een dag (visser van de week!) en een snoek van meer dan een meter op de koop toe. Schoon en warm douchen met uitstekende waterdruk. Knutjes niet gezien, muggen niet meer dan in Frankrijk. Wij zijn 10 dagen gebleven. En ondanks dat veel mensen door zweden trekken bleven hier genoeg mensen langer staan. Wij hebben een top tijd gehad hier. Bedankt Alex en Jesse (en de vakantie crew)
    Gereisd familie in augustus 2017

Prachtige camping aan een rivier

Nante, 7-8-2017

Wat een heerlijke camping in Zweden. Mooie tentplekken, direct aan de rivier, een erg mooi nieuw sanitair gebouw en voldoende activiteiten. Je kunt vanaf de camping kanoën, vlotvaren en fietsen. Ook worden er beversafari's georganiseerd. Als je goed oplet, zie je ze ook vanaf de camping zwemmen!

Camping ligt aan mooie, ijskoude rivier waar wel in gezwommen kan worden. Kraakhelder. Ook in de omgeving is voldoende te beleven. Dichtstbijzijnde supermarkt is in Munkfors, ca 15 minuten rijden. Op de camping zelf zijn dagelijks broodjes te bestellen.

Campingeigenaren zijn zichtbaar, behulpzaam en dringen zich niet op. Een topcamping, waar ik zeker nog een keer naar terug wil keren.

Gereisd familie in juli 2017

Schitterende omgeving en perfecte camping.

Leen en Angélique, 5-8-2017

Deze camping ligt op een schitterende locatie. Vanaf de camping worden veel activiteiten georganiseerd. Het is ook een locatie van waaruit van alles ondernomen kan worden, zoals kajakken, fietsen en wandelen.
      Gereisd familie in augustus 2017

Prachtig, rustig en fantisch mooi!!

Abina Overmars -de Hond, 26-7-2017

Heerlijke plek. Rustige camping. Niks hutje mutje. Je voelt je er heel erg relaxt en vrij. De eigenaren lopen hun benen uit het lijf om het jou zo comfortabel mogelijk te maken.

Succes Alexander en Jessie met deze mooie plek.

Doron en Abina.

Gereisd met partner in juli 2017

Genoten van een heerlijke week, top camping!

Astrid Bekius, 22-7-2017

In juli met ons gezin met drie kleine kindjes (7,5,3) een week op deze camping gestaan. Hebben daar enorm genoten.

We zaten in een Safaritent met uitzicht op de rivier. Zeker een aanrader. Mooie natuur, veel te doen in de buurt en de camping eigenaren (Alexander en Jessie) zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Doen echt hun best om het iedereen naar hun zin te laten hebben. Top!

Sanitairgebouw is net nieuw en was netjes en schoon.

Er worden activiteiten op de caming aangeboden maar ook daarbuiten is veel te ondernemen.

Aanraders: Beversafari, kanoen, moose world ( Hagford), zwemparadijs Sunne of lekker winkelen in Karlstad.

Iedere morgen genieten van het uitzicht over de rivier (vanaf de flonder).

Kindjes hebben lekker gespeeld, veel nederlandse kindjes, maar ook duitse en zweedse gezinnen.

Alles heel gemoedelijk en rekaxt!

Zeker een camping om nog eens terug te komen.

Gereisd familie in juli 2017

Prachtige plek!

Joris, 18-7-2017

15, 16, 17, 18 juli 2017 hier geweest. Mooie campingplaatsen met veel ruimte en uitzicht op de rivier. Sanitair is nieuw en brandschoon. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ook voor wat jongere mensen een fantastische plek; er zijn genoeg activiteiten om te doen! Zeker een aanrader!
      Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk tot rust komen en/of lekker actief!

Paulien en Lars, 28-6-2017

Een aantal nachten hebben we doorgebracht in 1 van de knusse stugas op deze camping. Een basic overnachting, maar in alle behoeftes wordt voorzien. Het sanitair is super in orde en met name de vele mogelijkheden die deze locatie en camping biedt hebben ons doen besluiten wat nachtjes langer te blijven. Zo hebben we meerdere prachtige wandelroutes ontdekt en hebben we bijv. een hele dag in het zonnetje op een vlot met z'n 2-en doorgebracht. De eigenaren hebben genoeg activiteiten in de aanbieding en zijn zeer bereidwillig om er een geslaagde vakantie van te maken.
      Gereisd met partner in juni 2017

Een top camping

Ben en Wendy de Groot. Mario en Sandra Boom, 15-6-2017

Voor het eerst naar Zweden met de camper.De camping beschikt over ruime plekken .Het nieuwe sanitairgebouw met mooie douches en toileten is prachtig en super netjes. Bij de receptie zijn levensmiddelen bbq en visgerei verkrijgbaar. Eetgelegenheid met menukaart en brrodjes service. Heerlijk vissen, er zijn speeltoestellen voor de kinderen, je kunt in de omgeving wandelen, fietsen, er worden kanotochten,beversafari's, vlottochten enz. georganiseerd. De campingeigenaren Alex en Jessie zijn geweldige camping eigenaren die niets te veel is een altijd voor je klaar staan. Wij zijn 2 nachtjes hier geweest...... TOP👍. We wensen Alex en Jessie heel veel succes. Wij komen graag nog eens terug.
      Gereisd met vrienden in juni 2017

Ontzettend mooie camping in fantastisch landschap!

Peter&Petra, 1-5-2017

Tijdens de Paasdagen waren we een week op familiebezoek in Munkfors (Zweden). We hebben daar de omgeving verkend en een bezoek gebracht aan Storängens camping in Ransäter. Omdat we ieder jaar met de caravan kamperen wilden we eens informeren wat voor kampeermogelijkheden er in de omgeving zijn. Deze camping ligt aan de rivier de Klaralven en beschikt over ruime plekken in een fantastisch landschap. Het is een schone camping voorzien van een nieuw sanitairgebouw met mooie douchen en wc units (m/v). Ook is er een aparte invalidenunit aanwezig. In het gezellige receptiegebouw is een kleine kiosk voor levensmiddelen en een eetgelegenheid met menukaart. Ook is er een ruimte om te recreëren. Ook voor activiteiten kun je op de camping goed terecht. Je kunt er vissen er zijn speeltoestellen voor de kinderen, je kunt er in de omgeving wandelen, fietsen, er worden kanotochten,beversafari's, vlottochten enz. georganiseerd. Ook de campingeigenaren (Alex en Jessie) zijn prachtige mensen die vanuit passie, betrokkenheid en enthousiasme het de campingbezoekers zo goed mogelijk naar de zin willen maken. Een bezoek aan deze camping geeft je echt een vakantiegevoel in een fantastisch landschap. We wensen Alex en Jessie een geweldig kampeerseizoen toe en komen zeker weer terug.
      Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Storängens (Glamping) in Ransäter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Storängens (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Storängens (Glamping) scoort een 8.85 uit 10 op basis van 43 reviews.