8,2

89 reviews over Camping Radastrand in het Nederlands

Geweldige camping

Ilona thissen, 18-8-2017

Samen hebben we in een twee persoons stuga gezeten. Geweldige ervaning. Top activiteiten en prachtige omgeving. Super lief persooneel die je met alles willen helpen. Kortom wij komen hier weer terug. Douches aan de koude kant. Maar oorzaak hiervan was bekent en word na het seizoen direct wat aan gedaan. Gelukkig word het wel iedere dag grondig schoon gemaakt!
Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne camping, maar eigenaars moeten nog veel lere

Marjonne, 18-8-2017

Rådastrand is een mooie camping midden in de natuur. We hadden voor 2 nachten een stuga gehuurd. Deze was prima. Vooral voor kinderen in de basisschool leeftijd worden er veel activiteiten georganiseerd. Voor pubers zijn er ook activiteiten, maar ze hebben mijnsinziens ook behoefte aan een plek waar ze samen kunnen zitten. Een tipitent bijv. waarin ze ook als het regent kunnen zitten. De camping zelf mag wel wat meer aandacht krijgen. Hygiëne is echt onvoldoende. Douche je je s'ochtends dan kan je de douchefris van de avond ervoor van de muur afschrapen.

Bij de dames mis ik spiegels bij de wastafels bij de toiletten daardoor gaan mensen met schoenen aan naar de wastafels in de doucheruimte wat niet is toegestaan. Papierrol bij afwasgedeelte was leeg. Een paar keer per dag rondje sanitairgebouw lopen is geen overbodige luxe. De patat en de hamburgers etc waren erg lekker, maar de zweedse gerechten zijn niet goed Het is een fijne camping,maar de nadruk ligt teveel op outdooractiviteiten

Gereisd familie in augustus 2017

Fijne camping

Jasper de Munck, 9-8-2017

6 dagen gebleven. 5 dagen met een tent, laatste dag in een hutje. Kanotocht, hutten bouwen, boogschieten, trollenpad, allemaal leuke dingen!

Aardige beheerders, mooie camping in het bos.

Gereisd familie in januari 2017

Mooie camping met veel activiteiten

MvdM, 5-8-2017

Mooie camping aan meer met zandstrand en ruime plaatsen. Wij huurden een tent. Prima plaats, heerlijk ruim en goed ingericht. Prijs in hoogseizoen ook goed te doen. Omgeving is prachtig, we hebben hele mooie wandelingen gemaakt. Veel activiteiten op de camping zelf. De kinderen hebben hengels gemaakt, vlotten gebouwd, aan het kampvuur gezeten, gezwommen in het meer, een gps tocht gelopen en hutten gebouwd. Snackbar op de camping is oké, maar kan beter.

We hebben genoten in Zweden op deze camping!

Gereisd familie in juli 2017

Rust én Avontuur. Het ultieme Zweden!

Mirjam, 5-8-2017

Zeer fijne camping gericht op het old school kamperen. De jonge kersverse eigenaren doen hun werk met veel plezier en grenzeloze energie en die sfeer proef je op het hele terrein.

Prachtig zandstrand. Heel veel kinderactiviteiten. Geen disco maar wel vuurtje stoken, vlotten bouwen en levend stratego.

Wij hebben genoten van de omgeving, onze spelende kinderen, beversafari, sprookjesachtige bossen, mountainbiken en relaxen op deze fantastische plek.

Gereisd familie in augustus 2017

Prima verblijf, nog een slag te maken.

familie van 4, 1-8-2017

+ leuke plekken op ruime camping. Diverse onderkomens. Hutjes met ok bedden, safaritenten en De Waard tenten te huur. Plekken voor caravans / tenten cirka m2.

+ overzichtelijke camping. Door de straatjes merkten we niet dat de camping groot was. Kinderen bleven hierdoor goed in de buurt.

+ groot aanbod aan (betaalde) activiteiten

+ nieuw sanitairgebouw

+ in omgeving genoeg te doen bij goed weer

- het hoogseizoen leek de nieuwe kersverse eigenaren te overvallen. Vriendelijke eigenaar liep wel rond, maar we zagen voornamelijk veel zomerkrachten en familie werken.

Veel vanzelfsprekende dingen moest je achteraan voornamelijk het bijhouden en schoonhouden van het sanitairgebouw. Weten nog niet veel over omgeving, maar vragen dit wel na.

- Jonge zomerkrachten zouden wat meer gericht kunnen zijn op service, zeker aan balie.

- nieuw sanitairgebouw met na 10u 's ochtends koude douches. Dit kon pas na het hoogseizoen verbeterd worden. Dit trekt het gemiddelde erg naar beneden

- activiteiten vanaf 5 jaar. Maar sloten niet altijd aan bij de kleintjes. Voor ouderen kinderen genoeg aanbod. Leeftijdsgroepen zouden opgedeeld kunnen worden.

Grotere activiteiten in de avond hebben wij (nog) niet gedaan ivm leeftijd kinderen.

Misten een klein winkeltjes zoals op de website stond.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke plek om met je kinderen naartoe te gaan

Paul, 1-8-2017

Kleinschalige camping aan een mooi meer. Veel activiteiten voor de kinderen. Zwemmen aan een heerlijk strand. Hier kom je echt voor je rust. We hebben een heerlijke vakantie in een luxe safari tent met uitzicht op het meer. Geen speedboten met bananen. Maar natuur,rust en outdoor. Heerlijk genoten hier.

Heerlijke vakantie beleefd!

Fam Barneveld, 26-2-2017

Verblijf van 8 dagen in stuga 1 (4 pers) met twee volwassenen en twee jongens in de leeftijd van 7 en 5. Klein maar gezellig, netjes onderhouden. Eigen picknicktafel voor de deur. Gastvrije eigenaars, met veel leuke tips. Kinderen hebben gespeeld op het speeltuintje en heel veel op het strandje. De kampvuurplekken in het bos waren ook een hit! Wat hebben we genoten!!

Veel gezien van de omgeving, prachtig!

Gereisd familie in augustus 2016

Fijne familiecamping!

Familie van Os, 3-9-2016

We zijn hier al 2 keer eerder geweest alleen toen in een huisje, nu voor het eerst met de caravan. De kinderen konden gewoon fietsen en lekker spelen. Mooie grote plekken in het bos, leuk zand strand erbij aan het meer, veel (nederlandse) gezinnen met jonge kinderen. In de buurt is ook veel te doen zoals een elandensafari en het treinen museum. Het sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken, is schoon maar verouderd.
Gereisd familie in juli 2016

Leuke camping en schitterend strand

Bert, 16-8-2016

Als je op het strand ligt heb je het gevoel ergens in Zuid-Frankrijk te zijn. Erg mooi. Voor kleine kinderen is het ideaal. Het blijft heel lang ondiep.

We zaten in een Stuga. Die had wel ietsjes groter gekund, maar voor de rest heel ok.

Het restaurantje viel een beetje tegen. Dat was helaas alleen een snackbar met wat Frietjes en Hollandse snacks.

De beheerders en het personeel waren vriendelijk en behulpzaam.

Tip: enkele kilometers ten noorden van de camping (wel op auto-afstand) is een mooie waterval waar leuk kan worden gewandeld. De kinderen vonden het geweldig.

Op de camping worden veel activiteiten (o.a. voor kinderen) georganiseerd. Soms tegen een vergoeding.

Al met al een mooie camping in een mooie omgeving.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Radastrand in Råda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Radastrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Radastrand scoort een 8.22 uit 10 op basis van 90 reviews.