Vakantiehuis Sinnewille

Sinnewille

1 review over Vakantiehuis Sinnewille in het Nederlands

Rust en natuur: heerlijk

Rob & Jeannette, 7-9-2014

Eind juli en eerste helft augustus hebben wij onze vakantie doorgebracht in het Värmland huis. We hebben genoten van de prachtige omgeving. Hadden prachtig weer. Veel gewandeld en gevist en gezwommen in de meren in de omgeving. Winkels in Munkfors, 10 minuten met de auto. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Alleen in een periode van erge droogte bestaat er een kans dat het water opraakt. Dat hebben wij 1 keer meegemaakt. Echter meteen door de zeer welwillende buurman keurig geholpen. Vijver en beekje in de grote tuin. Netjes ingericht huis. Echt een aanrader!

Enne, een veel gestelde vraag: nee we hebben geen last gehad van muggenplagen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sinnewille in Munkfors, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sinnewille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sinnewille scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.