Bungalow Skedvistrand Resort ****

Weer vandaag7°-2°

11 reviews over Bungalow Skedvistrand Resort in het Nederlands

helemaal geweldig

ria, 6-9-2016

We hebben het heerlijk gehad, mooie huisjes en lekker ruim met goede bedden...Het uitzicht op het meer is grandioos. Alles ziet er goed verzorgd uit en het is er heerlijk rustig... Er is een hoop te zien in de omgeving en we hebben zelfs een eland gezien...Top...
Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtig huis op rustig park

Bertine, 21-8-2016

Wat een fantastisch huis van alle gemakken voorzien. Hier kom je echt tot rust. Het is wel afgelegen van de buitenwereld. Je kunt drie mooie wandelingen maken. Het uitzicht is prachtig en het meertje is prima. Wij zijn vanaf hier ook een dagje naar Stockholm geweest, zeer de moeite waard. De wisseling van de wacht was een waar spektakel. We hebben onze auto in een P&R gezet en zijn vervolgens met de metro Stockholm in gegaan. Tijdens ons verblijf (3 nachten) mochten we een keer gebruik maken van het zwembad. hiervan kregen wij de sleutel en we hadden twee uur lang een prive zwembad, leuke ervaring.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige huisjes met beperkte faciliteiten

Anoniem, 7-8-2016

Je betaalt echt voor het luxe huisje en de prachtige omgeving. Alle aanwezige faciliteiten zijn tegen betaling; fietsen, zwembad, roeibootjes etc. Er zijn 3 relatief korte wandelroutes rondom de vakantiewoningen uitgezet. Het is meer een stuk grond met mooie vakantiehuisjes dan een vakantiepark. De laatste 4 km. gaan over een zeer stoffig grint/steen pad, voor je auto niet echt prettig qua steenslag. Omdat er verder niet echt faciliteiten op het park zijn moet je er toch wel om de dag op uit trekken. Leuk voor maximaal 1 week, tenzij je van echte rust en een luxe huisje houd. De eigenaar / personeel hebben we eigenlijk niet echt gezien. Een receptie is er eigenlijk niet. We werden ontvangen door de schoonmaakster van haar kregen we ook de sleutel.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastisch mooie huisjes met veel luxe en ruimte!

Fam Molenaar, 28-7-2016

De huisjes op skedvistrand waren super met veel luxe en heel veel ruimte!!! De eerste twee uur mag je gratis van het zwembad gebruik maken en daarna moet je betalen, maar verder zijn ze zeker niet moeilijk en heel vriendelijk!! Je kan ook heerlijk zwemmen in het meer.. Wij hebben hier erg genoten!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Duur; zwemmen zit niet bij de prijs inbegrepen!

Anoniem, 4-7-2016

Pas op met reserveren: het zwembad kost 32 euro per 2 uur per huisje !! Niet heel kindvriendelijk dus.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Beeldschone ligging

marjolein2kids, 6-8-2015

Skedvistrand is een vakantiepark met 20 huizen in Zweedse stijl. De huizen zijn zeer ruim, schoon en van alle gemakken voorzien (wasmachine, sat tv, wifi, vaatwasser etc.). De ligging van de meeste huizen zijn met zicht over het meer (Skedvisjön). De omgeving is prachtig. Veel mooie dichte bossen en verschillende meren in de omgeving. Het personeel is vriendelijk. Je kunt roeiboten, kajaks en fietsen huren. Er is een klein binnen zwembad met gebruik van handdoeken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fantastische huisjes met een geweldig uitzicht!

linda, 11-5-2014

Wij hebben genoten van de luxe en de ligging van dit mooie park. Alles is even netjes en met zorg en sfeer ingericht! Vriendelijke eigenaar. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Vloerverwarming, koffiezetapparaat, oven, magnetron, grote koelkast en vriezer, vaatwasser, uitgebreide keukeninrichting! Zelfs een wasmachine, droger en fohn in de nette badkamer. Alle huisjes hebben een fantastisch uitzicht over een groot meer, de meeste frontaal, anderen zijwaarts. De mooie veranda's hebben twee heerlijke ligstoelen en een tafel met 4 stoelen. Zelfs kussentjes en fleecedekentjes!. Rondom de huisjes is veel ruimte. Wij kregen een eigen sleutel van het heerlijke en nette zwembad. De badlakens liggen voor je klaar! Het zwembad is 10x5 m en is ongeveer 1.50 cm diep. Ook is daar een sauna. Er liggen roeibootjes bij het meer. Tevens staan er fietsen tot je beschikking. in de directe omgeving zijn mooie bossen. Dit park is zeker een aanrader voor liefhebbers van natuur, luxe en rust!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Prachtig

rickcardol, 3-9-2012

Het park is splinternieuw. De huisjes zijn prachtig met alles erop en eraan. Alles is in de prijs inbegrepen: sauna, zwembad, fietsen, roeiboten, internet.

Mooie omgeving en lekker rustig. Prachtig uitzicht over het meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Het meest luxe vakantiehuisje van Zweden

renemanon, 4-8-2012

Het nieuwe vakantiepark Skedvistrand in Kolsva Zweden straalt luxe uit. Het huisje ruikt nieuw. Alles is mooi en netjes en over alles is goed nagedacht. Alles is bij de prijs inbegrepen. De handdoeken en beddengoed in het huisje, maar ook de handdoeken bij het binnen zwembad. De kans is groot dat je 2 uur lang met je gezin het zwembad alleen tot je beschikking hebt. Het zwembad heeft een zeer luxe uitstraling. Je kunt handdoeken vragen bij de receptie voor als je bij het meer gaat zonnen (ook bij de prijs inbegrepen). Het gebruik van de kano´s, roeiboten en fietsen zijn ook inbegrepen. In de vakantiewoning staat een wasmachine, droger en vaatwasmachine. Vaatwasblokjes ook inclusief. Alles is compleet, van broodrooster tot zelfs een schoenlepel. Kussentjes voor de tuinstoelen en zelf voor iedereen een plaid voor het terras. Heerlijk zachte bedden. Kortom voor iedereen die een doorsnee vakantiewoning is gewend, was dit pure luxe.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Heerlijk tot rust komen

Ilse, 27-7-2012

Wij hebben vier dagen doorgebracht op dit park. Alles is gloednieuw, prachtige omgeving en voldoende faciliteiten. Prachtig uitzicht over het meer vanaf de veranda en veel luxe. Het vakantiepark beschikt niet over een eigen winkel, je kan dus geen levensmiddelen op het park kopen. Er is wel een ICA supermarkt in Kolsva aanwezig. Bij aankomst 500 sek borg betaald en deze bij vertrek ook direct terug gekregen. Personeel zeer vriendelijk en de mogelijkheid om zelf het huisje schoon te maken is ideaal. De schoonmaak is niet gecontroleerd, wat mijn dan wel weer verbaasde. Duitse satelliet, antenne en internettoegang aanwezig. Ik kan echt zeggen dat ik hier tot rust ben gekomen.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Skedvistrand Resort in Kolsva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Skedvistrand Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Skedvistrand Resort scoort een 8.13 uit 10 op basis van 11 reviews.