Camping Bomstad-Baden

Camping Bomstad-Baden
Bomstad-Baden

6 reviews over Camping Bomstad-Baden in het Nederlands

Mooie camping onder de naaldbomen

Mariette, 12-8-2017

Eigenlijk vonden we het vooral jammer dat er bijna geen andere Nederlanders waren op deze camping. Onze kinderen moesten daar even aan wennen. We hadden een mooie 4-p stuga, ongelooflijk hoe alles past binnen zo weinig m2. De camping ligt mooi onder de naaldbomen, er zijn veel vaste gasten. Het sanitair is prima, voor douchen betaal je apart: je krijgt een pasje (onder betaling van borg) dat bijhoudt hoe vaak je doucht. Het strand is erg mooi maar toen wij er waren stond er een te sterke wind, dat was gewoon pech met het weer. We bleven er twee nachten en de eerste nacht deden we geen oog dicht vanwege dronken jongelui in de stuga naast ons die de hele nacht feest vierden. De volgende dag hebben we hierover een klacht ingediend en die is keurig opgelost. De eigenaar kwam vervolgens ook nog zelf zijn excuses aanbieden, de buren zijn vertrokken en daarna was het heerlijk rustig. Ondanks die eerste ervaring hebben we daarom een positief gevoel over de camping.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Grote camping

G. Reus, 20-9-2016

Grote camping met mooie plaatsen, deels in de schaduw. Leuk zandstranje erbij. Doch ik miste sfeer op de camping. Veel Noorse en Zweedse gasten, zijn erg op zichzelf. Karlstad is dichtbij, echter deze stad biedt niet veel. Omgeving vond ik matig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

waardeloos en erg duur

Pj Zandburg, 1-7-2016

sanitair heb ik niets om over te mopperen.

Maar je word vooraan onder een paar bomen neergezet en dat is het dan.

bij vertrek de andere morgen mag je wel 350 kronen afrekenen.

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Bomstad-Baden bij:

Leuke camping, goede sanitaire voorzieningen

Didi, 15-9-2011

Wij vonden dit een leuke camping. We hadden een mooi plekje, direct aan het meer, echt een mooi uitzicht!

De camping eigenaar was ook super behulpzaam. We wouden elanden zien en hij vertelde ons waar en wanneer we dit het beste konden doen. Dus wij op elandenjacht, 's ochtendsvroeg om half 6. Na elanden gespot te hebben doken we toch nog even ons nest in. Plots schrokken we wakker door geklop op de camper. Dit bleek de eigenaar te zijn, zijn vrienden hadden een paar kilometer verderop een eland gezien, zij zijn speciaal teruggekomen om ons op te halen. Nou helemaal geweldig toch?!

En die boerenvreetschuur waar een mede-beoordeler het over had, ja het is geen luxe restaurant, maar kom op het is een camping. Het eten was er overigens goed te doen, niks mis mee.

Sanitair was ook niks op aan te merken, werd goed schoongehouden.

Enige nadeel was, dat wij na het seizoen kwamen en er bijna geen mensen waren. Maar voor de rest, super!

Gereisd met partner in augustus 2011

rust en ruimte

Frans, 6-8-2011

Grote camping aan het meer. Veel voorzieningen. Nieuw verwarmd sanitair. Prettige ontvangst.
    Gereisd met partner in juni 2011

Absoluut geen 4 sterren camping!

Anita, 18-7-2010

Wij zaten in een stugor, een grote en dat was prima in orde. Alles erop en eraan. Stond wel afgelegen. De camping zelf is een grote tegenvaller!!!!!! Erg ouderwets en basic allemaal terwijl je er best veel voor moet betalen!! Het restaurant is helemaal om te huilen!! Je hebt het idee dat het een boerenschuur is, wij hebben er in ieder geval niet gegeten. Ze zijn niet gericht op toeristen van buiten Scandinavische landen vind ik. Niets staat in het Engels vermeld en Zweeds zat helaas niet in mijn vakkenpakket.... De baas van de camping was erg aardig en toegankelijk, dat moet ik eerlijk zeggen, maar ik ga er never nooit meer naartoe!!! Liever dan een camping in zuid Europa! Het is meer een camping voor Zweedse mensen en mensen die doortrekken.

Sorry, maar voor mij nooit meer Bomstad baden. Zweden is een prachtig land en we hebben veel gezien, dat is echt geweldig!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Bomstad-Baden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bomstad-Baden in Karlstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bomstad-Baden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bomstad-Baden scoort een 7.04 uit 10 op basis van 8 reviews.