Camping Ingestrand ****

Ingestrand

16 reviews over Camping Ingestrand in het Nederlands

Doortrekkerscamping

Roeland, 31-7-2017

Mooe locatie aan mooi meer. WC/douches worden niet goed schoongemaakt. Kampwinkel is basic.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

mooie plek

Cindy, 21-8-2016

Wij hebben daar 1 nacht geslapen. Was netjes, uitzicht op de camping/meer. Ruimte zat en een lekker buitenverblijf.
Gereisd met partner in juli 2016

Camping goed, huisjes te duur en slecht onderhoud.

MvB, 20-8-2016

De locatie is prima maar met 145 euro per nacht (kleine 1.000,= per week) verwacht ik een huisje dat is schoongemaakt en voorzien van nodige basis voorzieningen. Zo was het servies niet compleet, niet echt schoongemaakt behalve door de vorige gasten, 2 van de 3 lampen defect, knoppen van trap en stoelen kapot, een vogel zat in de kachel vast etc. De 'duurdere' huisjes zijn oud, uitgeleefd en niet meer van deze tijd. Helaas niet conform verwachting en 'zweedse' standaard. Niet voor herhaling vatbaar.
    Gereisd met partner in augustus 2016

Redelijke camping

lisanne, 28-6-2016

Wij zaten met zijn tweetjes in een kampeerhut voor maximaal vier personen (twee stapelbedden). De hutten zijn ruim ingedeeld, inclusief tafel met stoelen (drie..?) en een complete keuken (zonder eigen water). De omgeving is mooi in de bossen, aan een erg mooi meer. Ook Arvika is goed te bereiken met de auto (10 minuten).

Hutjes zijn dus prima. Het sanitair laat echter te wensen over. Bij ons hutje in de buurt is een klein toiletgebouw met twee toiletten en een paar wastafels om af te wassen. Deze was erg smerig aan het einde van de dag. Iets verder lopen is een groot gebouw met veel toiletten en in totaal zes douchcabines vanaf buiten toegankelijk. 's Ochtends werden deze schoongemaakt, maar 's avonds was het duidelijk dat ze gebruikt waren. Dit was nog niet eens in het hoogseizoen! De douches werkten daarnaast niet goed. Daarnaast moet je betalen voor warm water in verband met de problemen van de camping om voldoende warm water te regelen in het hoogseizoen. Hopelijk gebruiken ze het geld van de douches voor een nieuwe warmwatervoorziening.

Aardig personeel, spreekt goed Engels. ook een klein winkeltje bij de receptie ontbreekt hier niet.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk rustig gelegen camping aan mooi meer

NiRo, 26-6-2016

Mooi opgezette camping aan een groot meer. Er zijn leuke wandelingen te maken in de omgeving, bijvoorbeeld naar een uitzichtpunt waar je ver over de bomn heen kunt kijken.

Lekker zwemmen of boottochten maken in/op het meer.

We verbleven in een stuga (houten huisje) met kookgelegenheid en zelfs verwarming.

Wij komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in januari 2016

Prettige camping

Sydney, 8-8-2015

Grote camping, maar de hutjes staan achteraan op de camping, heerlijk rustig.

De hutjes zijn ruim en schoon, geen water in het keukentje.

Sanitair is in orde, lekkere douche ( 5 kr.)

Er is een klein strandje vlakbij en bij de receptie is een klein winkeltje.

In arvika is nog een leuk klein auto museum.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Grote camping

Martinus, 9-9-2013

Voor Zweden een grote camping, mooie gelegen aan een groot meer. Veel activiteiten mogelijk.

Sanitaire voorzieningen waren regelmatig vies, je moest zorgen dat je net na de schoonmakers kwam.

Gereisd met partner in januari 2013

Bos of strand

Fam. Koppendraier, 19-8-2013

Bij de rondreis Ronja via een touroperator bezoeken we deze camping als tweede camping. Bij aankomst lijkt het alsof dit een camping is aan een meer maar de hutjes blijken ver weg van het hoofdgebouw in het bos te liggen. Heerlijk rustig dus.

De hutjes zijn ruim en netjes.

Het sanitair is wel erg ver gelegen van de hutjes. Voor het gemak is er halverwege een klein hok met 2 wc's geplaatst, zonder douches. Dit hok is vrij sober maar voldoet.

Wifi is op deze camping zeer goed geregeld en is ook nog eens gratis.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Gemeentecamping

Lizet, 26-8-2012

Deze gemeentecamping ligt in een prachtig stukje Zweden. Er kan goed gevist en gezwommen worden. Leuke speeltuin met een luchtkussen. Wij stonden iets verder bij het water vandaan omdat de wind vaak van die kant komt. Sanitair is netjes, maar wel wat ouder. Snelle wifiverbinding dus mogelijkheid tot internetten vanuit je caravan. Er is een keuken met een ruime gelegenheid om met meerdere gezinnen te kunnen eten of tv te kijken.

Wij geven u 1 belangrijke tip: controleer voor uw aankomst of er soms (Haven)feesten zijn in Arvika. De jongeren die dan op de camping verblijven misdragen zich, gaan zich te buiten aan drank en lappen alle regels (van geluidsoverlast tot normale normen) aan de laars. Na twee nachten van extreme overlast maakte de campingeigenaar na de klachten hier korte metten mee en is de zaak voor meerdere campinggasten naar tevredenheid opgelost. Mochten wij nog eens in de buurt zijn dan komen wij hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Fijne hulp gekregen!

Lydia, 8-8-2012

Mooie camping, alleen moet je betalen voor de douches en zijn er niet veel wc's.

Bij vertrek zijn wij Birkenstocks verloren. We hebben contact gezocht met de camping en na wat mailcontact werden ze opgestuurd, heel erg fijn! De camping heeft toch wel €20 voorgeschoten!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Ingestrand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ingestrand in Arvika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ingestrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ingestrand scoort een 6.96 uit 10 op basis van 18 reviews.