Uitstekend

3 reviews over Camping Sandaholm in het Nederlands

Prima plek

Wouter van Bruggen, 13-7-2014

Meerdere malen hebben wij met onze caravan bij Hilde en Ruud op camping Sandaholm gestaan. We worden telkens gastvrij ontvangen en genieten van de rust, de vrijheid en het uitzicht op het meer. Het sanitair is altijd schoon. We eten regelmatig in het restaurant waar we eenvoudige en smaakvol bereide maaltijden kunnen bestellen. We gaan zeker terug.
Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijk stukje Zweden.

C. Korten, 13-4-2014

Sandaholm is een mooie camping direct gelegen aan een meer, waarin je kunt zwemmen of een kanotocht op kunt maken . De camping is van Nederlandse eigenaren en ze zijn zeer gastvriendelijk. Ook is een restaurant op de camping waar je heerlijk kunt eten. De kampeerplaatsen zijn zeer ruim van opzet. Ook kun je gebruik maken van een stuga of stacaravan. In de omgeving kun je lekker wandelen in de natuur of een bezoek brengen aan het elanden park. Het is een heerlijk stukje Zweden. ’s Avonds kun je nog genieten van een kampvuur met een mooi uitzicht over het meer.
Gereisd familie in januari 2014

Heerlijke vakantie!

Anneke Haegens, 30-3-2014

Voor een fijne ontspannende vakantie ben je bij Camping Sandaholm aan het juiste adres.

De klantvriendelijkheid is prima.

In het restaurant is ook alles goed geregeld.

Door de mooie, rustige omgeving kun je fijn wandelen en in het meer kun je lekker zwemmen.

Indien je zelf geen camper of caravan hebt kun je gebruik maken van de verschillende accommodaties. Deze zijn allemaal netjes schoon.

We hebben echt een heerlijke ontspannen vakantie gehad en kwamen uitgerust terug.

Dit is hoe een vakantie hoort te zijn!

Gereisd familie in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaholm in Arjäng / Sillebotten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaholm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaholm scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.