Hotel Zinkensdamm **

Hotel Zinkensdamm
Zinkensdamm
8,6

5 reviews over Hotel Zinkensdamm in het Nederlands

Voor ons een ideale uitvalsbasis

Kukatje, 15-8-2017

Het hotel ligt erg rustig en dus wel wat buiten het centrum maar de wandeling naar alle bezienswaardigheden was aangenaam. We hadden een kamer in het hostelgedeelte met eigen badkamer. Leuk buitenterras. Voor het ontbijt kan je kiezen uit het hostelontbijt (90 kronen) of het hotelontbijt (140 kr). Ze waren allebei erg lekker. Prima (jong) personeel. Het was redelijk druk maar 's avonds en 's nachts erg rustig. Gevarieerd publiek (jongeren, gezinnen, ouderen). Ontspannen en leuke sfeer. Ik zou hier terugkomen.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Rustig hotel!

Anna, 25-7-2009

Wij hebben geslapen in het Hostel gedeelte van dit hotel. Het ligt prachtig naast een park. Na elven wordt het stil buiten en hoor je ook de jeugd niet meer. Het enige nadeel van de ligging is dat het wat ver van het centrum van Stockholm ligt. Het is 30/45 minuten lopen (wel mooie route langs het water) of je kunt de bus of metro nemen. Dan ben je er meteen. Verder een prima ontbijt gehad en ook 1 keer lekker avondgegeten!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Prima voor een stedentrip

Jasper en Kim, 31-5-2009

Hotel Zinkensdamm is een goede uitvalsbasis voor een stedentrip naar Stockholm. Kamers zijn wat klein maar zeer schoon. Voor een drie-sterrenhotel is de prijs-kwaliteit is dik in orde, ontbijt is goed geregeld en de service van het personeel is ook goed. 10 minuten lopen van metrostation Zinkensdamm waarmee je in 5 in het centrum bent. Dit hotel wordt niet geboekt via nederlandse touroperators, dus weinig tot geen nederlanders, wel zo prettig. Voor een aantal dagen stedentrippen kan ik dit hotel aanbevelen.
Gereisd met partner in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zinkensdamm bij:

Overboekt en zoiets kan niet...

Ann, 15-8-2008

De overboeking die ze gedaan hadden was jammer, waardoor we het met veel minder moesten stellen en eigenlijk geen goede vergoeding hiervoor kregen.

Ontbijt viel tegen voor de prijs.

Personeel was wel vriendelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

M. Bossers, 15-5-2008

Heb in het hostel geslapen, niet in het gelijknamige hotel dat er aan vast zit.

Schoon en een prima ontbijtbuffet.

Kamer voor 4 wat klein, met 2 losse bedden en 1 stapelbed (uitklapbaar uit de muur).

Receptie 24 uur bemensd en snacks te krijgen, hotel heeft terras.

Ligt op 10 min. van metrostation en vlak bij park.

Gereisd met vrienden in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zinkensdamm bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zinkensdamm in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zinkensdamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zinkensdamm scoort een 8.64 uit 10 op basis van 5 reviews.