Hotel Welcome ***

Hotel Welcome
Welcome

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Welcome bij:

1 review over Hotel Welcome in het Nederlands

dit nooit meer

a Kok, 10-9-2012

geboekt via Touroperator reizen pipi langkous reis: welcome hotel berkeby: was echt geen family kamer, family kamer , wij kregen 1 kleine kamer met klein tweifelaar bed en daar boven een uitklapbaar tweifelaarbed voor de kinderen. wij zijn allebij niet groot en niet dik, maar wij pasten samen niet op 1 bed. ook als mijn man met onze jonhgste dochter van 7 die te klein en te licht is voor haar leeftijd, wilde slapen, kon het niet waren ze steeds wakker omdat er veel en veel te weinig ruimte was, en dat nog wel nadat we geklaagd hadden bij de receptie en we 2 kamers kregen.

Ik sliep op de ene kamer en mijn man met 2 dochters op de andere. 2 gezins leden moesten dus bij elkaar slapen en dat lukte gewoon weg niet.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welcome in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welcome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Welcome scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.