Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sofo bij :

1 review over Hotel Sofo in het Nederlands

Super hotel goede ligging & uitstekende prijs!

Eugenie van Lieshout, 8-6-2015

Het Sofo Hotel in Stockholm is qua ligging en prijs perfect. Het is maar 2 sterren, maar het verdiend zeker 3! Het ligt gedeeltelijk onder de grond en de kamers hebben geen daglicht, waarschijnlijk dat dat de reden is van de 2 sterren, maar wij waren toch niet veel op onze kamer, dus dat maakte ons niet uit. We hadden 's ochtends superlekker ontbijt en met 10 minuutjes lopen waren we in het oude gedeelte van Stockholm. De auto konden we in de straat of in de buurt van het hotel parkeren. De kamer was schoon en met een moderne douche. En de bediening was supervriendelijk. Een aanrader voor iedereen!
Gereisd met vrienden in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofo in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sofo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.