Hotel Skeppsholmen

Skeppsholmen

4 reviews over Hotel Skeppsholmen in het Nederlands

Mooie ligging.

., 15-10-2013

Wij hebben deze oktober 4 nachten in dit hotel doorgebracht. Over het algemeen waren we zeer tevreden met het hotel. De ligging was rustig en erg mooi met uitzicht over het water en de prachtige bomen. (de rust is voor ons belangrijk). Wat je moet weten, net om de hoek zijn er geen bars en zo. Daarom lekker rustig;-) en te voet is men in 10 minuten bij het Grand Hotel evenals bij de aanlegplaatsen voor schepen. Wat ons vooral opviel is: de bediening is in ieder geval nog te verbeteren. Vooral bij het opruimen van de gebruikte borden etc. kan het sneller gaan en ook als je in het restaurant zit en graag wat wilt bestellen. Het kan soms lang duren totdat iemand komt... hangt er ook af van wie net dienst heeft. Het was verschillend. Ook bij het uitchecken werd de rekening opgemaakt en meteen de creditcard gevraagd in plaats van ons even de totale rekening te laten zien. Het waren zulke kleine dingen die nog te verbeteren zijn. De kamer was leuk zonder tierlantijntjes, groot en schoon (hadden een Deluxe kamer) dus het cijfer 8. Geen volle 10 omdat de wc naar urine stonk. Het is immers een Ecco Hotel. Misschien ligt het daaraan... Wij zouden zeker terug gaan.
        Gereisd anders in oktober 2013

Mooi rustig eilandhotel op een droomlokatie

., 15-7-2013

Een modern hotel in de oude stadsmuren. Heel goed gedaan op een eiland een uitstekende locatie tegenover Gamla Stan. Het hotel is een oase midden in de drukke stad. Men kan heerlijk in de tuin zitten en naar het water kijken. Kamer modern gestijld maar met een wasbak waar je aan moet wennen. Ontbijt heel goed. Bij mooi weer in de tuin. De kosten van eten en drinken zijn echter klasse.
              Gereisd anders in juli 2013

Design voor functionaliteit.

., 29-6-2013

We hadden het hotel uitgekozen voor onze stedentrip, omdat het rustig en toch centraal gelegen is. We hebben het niet betreurd. Onze kamer was niet erg groot, maar we hadden alles wat we nodig hadden en vooral een erg aangenaam kingsize-bed. De badkamer was aan deze kant al vaker problematisch. De wastafel ziet er goed uit - indien niet in gebruik - anders wordt ze snel een beendouche... Ik vraag mij af wie zoiets bedenkt en vooral wie daarvoor wil betalen! De ingetogen elegantie van de kamers is ons zeer goed bevallen. De Zweedse (IKEA) stijl past goed binnen deze oude muren en we hebben ons er ontzettend op ons gemak gevoeld. Het ontbijt en het avondeten waren goed en de keuze in de ochtend was ruim. Ik denk wel dat als je er langer dan een paar dagen blijft, de keuze 's avonds een beetje lastig wordt. De kaart is zeer overzichtelijk. Wie niet goed te been is, moet dit hotel vermijden, want met het openbaar vervoer is het vooral in het weekend en 's avonds niet goed te bereiken en de taxi's zijn er niet goedkoop. Het is een mooie wandeling naar het centrum en je bent er in 15 minuten. We hebben erg genoten van ons eerste verblijf in Stockholm en we kunnen de stad en het hotel van harte aanbevelen.
                    Gereisd anders in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Skeppsholmen bij:

Rustige oase in het hartje van Stockholm.

., 23-5-2013

Soms is het heel aangenaam geen hotel in het stadscentrum te hebben - het hotel Skeppsholmen is hier een uitstekend voorbeeld van. Gelegen op het gelijknamige eiland, op slechts 15 minuten te voet (of 5 minuten met buslijn 65) van het station, ontspannende rust, uitzicht op het meer. Wat wil je nog meer? 's Avonds en in het weekend rijdt de bus wel niet zo laat en dan moet je terugstappen. Zeker, het is er niet erg goedkoop, maar de echte superligging, het heerlijke Zweedse ontbijt (in de zomer ook op het terras...) en ook de keuken 's avonds maken de pijn bij het betalen lichter. Het menu is niet groot, maar alles is erg lekker. Het personeel is extreem vriendelijk en internationaal. Bijzonder leuk is dat je op het grasveld voor het tweede gebouw kan zitten en er bij zonsondergang nog een glaasje wijn kan drinken. De kamers zijn zeer stijlvol ingericht en vooral de badkamer is erg mooi (zie foto's). Alles is er helder en vriendelijk en er is ook een grote flatscreentelevisie. De ramen kan je 's nachts open laten, want 's avonds is er geen autoverkeer meer op het eiland. Conclusie: Rustige oase in Stockholm - aanbevelenswaardig
                          Gereisd anders in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Skeppsholmen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Skeppsholmen in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Skeppsholmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Skeppsholmen scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.