Hotel Hotell Norrtull ***

Hotell Norrtull
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hotell Norrtull bij:

2 reviews over Hotel Hotell Norrtull in het Nederlands

keurig hotel met fantastisch ontbijtbuffet

marjan berg, 20-3-2009

Zeer royale kamer, met een gezellige zitbank. wij hadden uitzicht op de binnenplaats.

's morgens stond een schitterend ontbijtbuffet klaar

Gereisd met partner in september 2008

Cynthia, 19-10-2007

Wij waren hier voor drie nachten met een groep van circa zestig man. Het hotel is pas sinds april 2007 over, waardoor sommige dingen wat moeizaam verliepen. We hadden in eerste instantie enkele kamers voor twee personen, maar dat is de volgende dag keurig gecorrigeerd. De nieuwe kamers waren groot zat. Ook hebben we een tijdje geen warm water gehad. Volgens mij alleen maar kinderziekten. Het is een bijzonder hotel, zeker niet standaard (zit in een voormalig pakhuis). Het hotel ligt iets buiten het centrum, maar het metrostation is dichtbij.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hotell Norrtull in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hotell Norrtull zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hotell Norrtull scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.