Vraag & Antwoord Stockholm

218 beoordelingen
Vraag & Antwoord Stockholm
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

een uitadgende activiteit in Stockholm (1 reacties)
Herman Lier
2-4-2009
Beste Lezers, In april ga ik een weekje naar Stockholm. Ik zou daar graag wat uitdagende activiteiten willen ondernemen. Ik heb al een wandeling over de daken in de binnenstad geboekt en een dagje georganiseerd survivallen. Hebben jullie nog een aardige geste? Iets spiritueels misschien?

zigeunerprinsesje
19-9-2009
over de daken in de binnenstad.. je maakt zeker een grapje.. zo niet, dan hoor ik er graag over!

Stockholm (1 reacties)
T. Meuldijk
9-1-2009
Wij waren vlak voor Kerst in Stockholm t.g.v. 40-jr. huwelijksfeest. Wat hebben wij genoten: aanrader: Stockholm Welcome Card, hiermede kan men gratis in veel musea terecht en onbeperkt gebruik maken van metro, bus, tram. Maar de stad is ook goed te "belopen". Wij hebben een rondvaart gemaakt en een rit met de City Bus. Gamle Stan is werkelijk uniek! Metro etc. perfect geregeld. Vasa Museum is ook een MUST als je in Stockholm bent. Indrukwekkend. Skansen is ook leuk, zeker toen wij er waren en er Midwinter activiteiten waren: 21 december, Kerstmarkten, IJs branden, etc.

judith
9-5-2012
Ik heb ook gebruik gemaakt van de Stockholmcard. Je krijgt er leuke kortingen mee en je ziet veel. Stockholm is goed bewandelbaar en het openbaar vervoer is perfect.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?