Vraag & Antwoord Stockholm

Stockholm
222 beoordelingen
Vraag & Antwoord Stockholm
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Stockholm bij:

een uitadgende activiteit in Stockholm (1 reactie)
Herman Lier 02 april 2009

Beste Lezers, In april ga ik een weekje naar Stockholm. Ik zou daar graag wat uitdagende activiteiten willen ondernemen. Ik heb al een wandeling over de daken in de binnenstad geboekt en een dagje georganiseerd survivallen. Hebben jullie nog een aardige geste? Iets spiritueels misschien?

zigeunerprinsesje 19 september 2009

over de daken in de binnenstad.. je maakt zeker een grapje.. zo niet, dan hoor ik er graag over!

Stockholm (1 reactie)
T. Meuldijk 09 januari 2009

Wij waren vlak voor Kerst in Stockholm t.g.v. 40-jr. huwelijksfeest. Wat hebben wij genoten: aanrader: Stockholm Welcome Card, hiermede kan men gratis in veel musea terecht en onbeperkt gebruik maken van metro, bus, tram. Maar de stad is ook goed te "belopen". Wij hebben een rondvaart gemaakt en een rit met de City Bus. Gamle Stan is werkelijk uniek! Metro etc. perfect geregeld. Vasa Museum is ook een MUST als je in Stockholm bent. Indrukwekkend. Skansen is ook leuk, zeker toen wij er waren en er Midwinter activiteiten waren: 21 december, Kerstmarkten, IJs branden, etc.

judith 09 mei 2012

Ik heb ook gebruik gemaakt van de Stockholmcard. Je krijgt er leuke kortingen mee en je ziet veel. Stockholm is goed bewandelbaar en het openbaar vervoer is perfect.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe verdiep jij je in de cultuur als je op vakantie bent?