Appartement Biz Gärdet

7,9

5 reviews over Appartement Biz Gärdet in het Nederlands

Prima plek in Stocholm

Tamara, 10-8-2017

3 overnachtingen in Biz Gardet gehad. Mooie studio met, voor ons, voldoende ruimte. Goed gesorteerd ontbijt met ruime keuze. Vanuit het appartement 15 minuten lopen naar metrostation Gardet. Vanuit dit metrostation zit je binnen no time bij de bezienswaardigheden. Prima plek. Minpuntje is de temperatuur in de studio. Wij vonden het ' nachts vrij benauwd. Groot minpunt vonden wij de parkeerkosten deze zijn bizar hoog. 300 SEK per 24 uur. Het appartementencomplex heeft zelf een paar parkeerplekken onder in de parkeergarage. Kosten hiervoor zijn 350 SEK per 24 uur.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goed uitgangspunt voor een citytrip.

Meessen, 5-8-2013

Ruim, schoon, uitstekend ontbijt. Goede bedden. Met kleine keuken en supermarkt (groot) dichtbij. Auto in parkeergarage. Te voet in een half uur naar de stad. Kan ook met de bus, stopt vlakbij en kaartjes verkrijgbaar in hotel. Uitstekende accomodatie als je de citytrip betaalbaar wilt houden door bijvoorbeeld zelf te koken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prima als je o.a. van wandelen houdt!

Josien, 9-11-2012

Heerlijk was het om een eigen keuken te hebben en een supermarkt dichtbij. Na veel gezien en genoten te hebben van de stad is het echt thuiskomen in dit hotel. Het ontbijtbuffet liet niets te wensen over.

Fijne leestafel in de lounge!

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooi nieuw hotel

Mieke, 21-11-2011

Dit hotel is recent gebouwd, de kamers zijn erg ruim en alles is nog mooi nieuw en schoon
Gereisd met partner in november 2011

Prachtig en rustig gelegen appartement.

kinnekule, 8-2-2011

Prachtig appartement, wij waren de eerste gasten in deze kamer. alles was nieuw en luxueus. Met een kaartje kun je overal in, zelfs de elektriciteit inschakelen gebeurd hiermee. Hele goede bedden, alleen de kussens moesten we even aan wennen. We hadden uitzicht op de haven en zagen de grote schepen van de Silja lijn aankomen. Buslijn 1 stopt voor de deur en zet je in het centrum af in een kwartier/twintig minuten. Ontbijt was ook goed. Als je op tijd naar bed gaat kun je last hebben van de bar/ bowlingbaan beneden. Als je het raam open hebt staan kun je wat last hebben van de drukke weg. Redelijk ver van het centrum maar dat kan ook een voordeel zijn...
Gereisd met partner in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Biz Gärdet bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Biz Gärdet in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Biz Gärdet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Biz Gärdet scoort een 7.86 uit 10 op basis van 5 reviews.