6,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Capital*** bij :

2 reviews over Hotel Best Western Capital in het Nederlands

Zoiets nog nooit meegemaakt!

Lenie Deetman, 28-9-2010

Goed hotel op een verkeerde lokatie, met verkeerd management en personeel. De receptioniste sprak bij aankomst nauwelijks Engels. Onze reservering bleek verkeerd in het systeem te staan. De keuken was gesloten. Na iets gegeten te hebben in de omgeving wilden wij nog iets drinken aan de bar. Uiteindelijk een (al geopende, ongekoelde) fles wijn en bier gescoord (zullen de verdere details besparen) Kamers waren prima! De volgende morgen was tijdens het ontbijt de koffiemachine kapot. Het brood was snel op en een aanvullling moest gehaald worden bij de benzinepomp aan de overkant. Het personeel was super onvriendelijk en beslist niet van plan mee te denken, terwijl er b.v. een magnetron was, water en een pot met oploskoffie zodat het koffieprobleem snel opgelost had kunnen worden. Bij het uitschecken waren wij niet eens meer verbaast dat de rekening ook niet klopte! VOOR ONS NOOIT MEER!!!!!!!
Gereisd met vrienden in september 2010

goedkoop en waar naar je geld

Rook, 25-7-2010

Geen kluis op de kamer. Geen koelkastje. Gratis koffie, fruit en cake. Ruime lobby. Ligging industrieterrein met makkelijke 7 minuten loopafstand verbinding naar trein-metro. Uitgebreid ontbijtbuffet. Royale bedden in een standaardkamer.
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Capital in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Capital zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Capital scoort een 6.92 uit 10 op basis van 12 reviews.