Hotel Quality Prince Philip ****

Weer vandaag9°-2°

19 reviews over Hotel Quality Prince Philip in het Nederlands

Hotel was super

gjaltemahenknel, 17-11-2011

Het hotel was in 1 woord super.

Op de ligging kun je misschien wat aan te merken hebben, maar we waren op doorreis dus hoefden we niet centraal in de stad te overnachten.

Fantastisch gegeten daar. Proficiat.

Gereisd met vrienden in juni 2004

ligging waardeloos

H Homan, 3-7-2011

Kamers en badkamer zijn erg klein samen 15 vierkante meter en het bed is 1.40 breed.

Het hotel ligt aan een verhoogde afrit van de snelweg op nog geen 10 meter van onze kamer.

De omgeving van het hotel laat niet toe om na 10 uur s,avonds terug te lopen van de metro.

Gereisd met partner in juni 2011

Ver van de stad in ongure omgeving.

Erik, 7-8-2010

Hotel ligt tussen de snelweg opritten aan de bevoorraadings achterkant van een groot winkel centrum. Met name in de avond groepjes ongure types die rondhangen op de looproute naar het Metro station. Metro doet er 24 min over naar centraal. Kamers erg klein. Dubbel bed van 140cm ! Badkamer < 3 m2. Wel schoon, maar gehorig. Geen vitrage en een oprit op minder dan 10 meter voor het raam. Goed werkende airco echter niet regelbaar met koude luchtstroom over het bed. Ontbijt buffet is verzorgd en volledig.Personeel beroepsmatig vriendelijk. Plus is gratis internet (wifi).
Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Quality Prince Philip bij:

Ongezellig hotel in buitenwijk van Stockholm

Erica Hartog, 21-7-2010

Dit hotel verdient geen 4 sterren, het ligt in een onprettige buitenwijk ongeveer 10 Km buiten het centrum van Stockholm, weliswaar vlakbij een groot modern winkelcentrum, maar je voelt je daar niet echt op je gemak. De kamers zijn wel netjes maar bijzonder klein, ongeveer 2,75 bij 4,50 meter. Dit betekent dat als je het Sofabankje moet uitklappen om een kind op te laten slapen, niet eens meer fatsoenlijk naar de badkamer kan lopen. Bovendien waren het snikhete kamertjes, gelukkig konden wij nog wel de laatste! ventilator lenen. Wij hebben in de lobby de finale voetbal tussen Nederland en Spanje gekeken met nog 3 hollandse stellen, het was een ongezellige lobby en een dooie boel. het eten in het hotel was bijzonder slecht, wel veel pretenties op de kaart ( kwa beschrijvingen) maar het was het opeten eigenlijk niet waard. De metro zat op 10 minuten lopen en duurde ongeveer 20 minuten naar het centrum van Stockholm. Er was in de buurt van het hotel verder niets te beleven.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

goed hotel buiten centrum

themilutt_familie, 30-6-2010

Wij verbleven hier tijdens het midsommer weekend in juni 2010.

Het hotel is prima, kamers goed, ontbijtbuffet is in 1 woord GEWELDIG ! Ik heb nog nooit zoveel keuze gezien aan ontbijt artikelen. Alles was er en genoeg.

Personeel was erg aardig.

Enig minpuntje (als je er dan toch 1 moet noemen) is de ligging.

Het hotel is goed bereikbaar mt de Metro, station Skarholmen. Maar het ligt wel ver uit het centrum, minstens 1/2 uur reizen. Dus even naar het hotel om je om te kleden om 's avonds uit eten te gaan is geen aanrader. Blijf in de stad en ga op tijd terug. Daarbij ligt het hotel niet in de allerbeste wijk van Stockholm. Voor 2 vrouwen kan het een beetje intimiderend zijn, al die buitenlandse mannen op straat.

Maar omdat wij tijdens de zomer gingen, was het nagenoeg niet donker, dus goed te doen.

Naast het hotel ligt winkelcentrum Skarholmen, een enorm complex met allerlei mogelijke winkels en eetgelegenheden (McD, Chinees, Italiaan en iets wat leek op een pakistani/egyptenaar).

Gereisd met vrienden in juni 2010

Prima plek als je vanaf het Zuiden komt!

Myriam, 18-4-2010

Dit hotel is gerenoveerd en de kamers zijn erg netjes, Geweldige bedden!

gewoonlijk heb je een zitje op je kamer met een bankje lui voor de TV, maar wij hadden onze kids bij ons op de kamer liggen. da´s wel wat krap, maar je komt hier niet voor de kamer maar voor de stad!

Ontbijt is uitgebreid en prima verzorgd, personeel vriendelijk.

Als je , na een dag stad, zin hebt in de sauna, dat kan oko! Geen extra kosten, gewoon even de sleutel van de ontspanningsruimte vragen.

Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Goede accommodatie buiten centrum Stockholm

Soraya , 3-10-2009

Hotel ligt naast een groot winkelcentrum en is een prima verzorgde accommodatie.

Kamers zijn klein maar wel schoon en in nieuwe staat.

Afstand tot Stockholm stad is ca 20 minuten met OV of auto.

Onbijtbuffet is minimaal

Gratis parkeervoorziening

Gratis internet

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Groot toeristen hotel

Ger, 18-7-2009

Het Quality Prince Philip hotel is een hotel dat door grotere (bus)groepen bezocht wordt.

Parkeren is gratis op een bewaakt en beveiligd parkeerterrein. De kamer die wij kregen was redelijk, maar erg smal. De bediening in het restaurant was erg onpersoonlijk en de kwaliteit van het eten niet bijzonder.

Gereisd met partner in juni 2009

netjes

jolanda van den brink, 4-8-2008

Het is een net hotel met schone en goed ingerichte kamers, en een goed uitgebreid ontbijt ect. Het enige wat jammer is, is de ligging van het hotel Dit is in een redelijk onaantrekkelijke buurt en voor het mooie net is te ver van het centrum en leuke plaatsen, want stockholm heeft verder veel moois te bieden.
Gereisd met vrienden in juli 2008

anneke, 29-6-2008

Ben geweest met een groepsrondreis. Complimenten voor het personeel, voorkomend zonder opdringerig te zijn. Men komt niet vragen of je nog iets wilt gebruiken zelfs al blijf je de hele avond zitten. Voor ons waren tijdens de voetbalwedstrijd Rusland-Nederland de tafels gedekt voor de tv. Uitstekend diner en ontbijtbuffet. De kamer en badkamer zijn niet groot en de ventilatie laat iets te wensen over. Heb geen inzicht in de prijs van de kamers. Het hotel ligt voor het bezoeken van het centrum van Stockholm wel erg uit de stoot, maar omdat wij eigen bus hadde was dit nu geen gezwaar.
Gereisd anders in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Quality Prince Philip bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Prince Philip in Stockholm-Skärholmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Prince Philip zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Prince Philip scoort een 6.84 uit 10 op basis van 19 reviews.